حادثه قطار قزوین - مشهد در آرادان هفت مصدوم داشت/ ۶ نفر ترخیص شدند

سمنان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: حادثه خروج واگن قطار قزوین - مشهد از ریل در محدوده این استان هفت مصدوم داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پژمان قرائیان دوشنبه شب به خبرنگاران اعلام کرد: ️در پی اعلام حادثه خروج واگن قطار قزوین - مشهد از ریل در محدوده سمنان، گروه‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ این استان به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: بعد از اعلام حادثه قطار در بعدازظهر امروز سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه در روستای فروان ۱۰ کیلومتر بعد از ایستگاه یاتری به سمت ده نمک اعزام شد.
قراییان گفت: این حادثه هفت مصدوم داشت که به بیمارستان معتمدی منتقل شدند و پس از انجام اقدامات لازم ۶ نفر از آنان ترخیص شدند و یک نفر دیگر تحت نظر و با پایدار شدن شرایط جسمانی ترخیص می‌شود.
۴۸۰ هزار نفر از جمعیت ۷۰۲ هزارنفری سمنان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ۶ شهرستان هستند و ۲ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود است.

به گزارش ایرنا، در پی خروج واگن قطار مسافری قزوین - مشهد در بلاک یاتری به ده‌نمک و ایجاد نقص در سیستم‌چرخ و محور به سرعت عوامل امدادی و ماموران فنی به محل اعزام شدند و رفع نقص حدود سه ساعت به طول انجامید.

در پی وقوع نقص فنی برای قطار مسافربری قزوین - مشهد در ایستگاه یاتری به سمت ده‌نمک، استاندار سمنان در محل سانحه حضور یافت و بر روند خدمات رسانی و انتقال مسافران نظارت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha