دریابانان قهرمان ناخدا بازی

ساری - ایرنا - تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که در فصل گذشته با تغییر پیاپی چهار سرمربی و کسب نتایج ضعیف زمینه سقوط این تیم محبوب به لیگ دسته ۲ فوتبال کشور فراهم شد، این تیم یک بار دیگر در آستانه فصل جدید بازی های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور از جدیدترین سرمربی خود رونمایی کرد تا دریا در بین هواداران به قهرمان ناخدا بازی (تغییر زیاد سرمربی) شهرت یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دریای کاسپین بابل در فصل گذشته چهار سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی، مهران برزگر و در نهایت سید داود سید عباسی را به عنوان سرمربی خود برگزید تغییر چهارمین سر مربی سبب شد که دریای بابل با سید داود سید عباسی نتایج بهتری در هفته های پایانی کسب کند اما نتایج ضعیف تیم در بازی های نخست به گونه ای بود که دریای بابل نتوانست از باتلاق انتهای جدول رهایی یابد.

هواداران و صاحبنظران فوتبال علت اصلی سقوط تیم فوتبال دریا به دسته پایین تر را تغییر پی در پی سرمربی و به کارگیری برخی از مربیان ضعیف دانستند.

تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که در فصل گذشته از لیگ آزادگان سقوط کرد، در فصل جاری با تغییر گسترده در تیم مدیریتی و رسانه ای کردن خبر آن سعی شد به هواداران اطمینان دهند که این تیم قصد دارد در فصل جاری با بازی های خوب دوباره به لیگ یک فوتبال کشور باز گردد.

در هفته های گذشته برای معرفی تیم مدیریتی جدید دریای کاسپین بابل جلسه‌ای در هتل استقلال تهران برگزار کرد که خروجی آن تعیین اعضای هیئت مدیره باشگاه دریا و معرفی اعضا برای هواداران بابلی این تیم فوتبال بود.

احمد فاطمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، بیژن قاسم‌زاده، بازپرس سابق هنر و رسانه قوه قضاییه، ابراهیم کاردگر، مدیرعامل سابق بیمه‌های دانا و ملت، کمال علیپور، نماینده سابق مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، عسگر توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت، صالح نادری، عضو هیئت مدیره نفت صدف بوشهر، محسن کبود، شهردار سرخرود، سید عیسی جعفرپور عضو هیئت مدیره نظام پزشکی بابل و محمدرضا بحرگردنیکو، نایب رئیس هیئت ورزش روستایی مازندران اعضای هیئت مدیره باشگاه دریای بابل هستند. امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تهران هم به عنوان مشاور عالی باشگاه دریای کاسپین بابل منصوب شد.

در حالی که حدود یک ماه دیگر بازی های لیگ دسته دو فوتبال کشور آغاز خواهد شد این بار عباس شکری به عنوان سرمربی جدید تیم دریای کاسپین بابل معرفی شد.

دریابانان قهرمان ناخدا بازی

سرمربی جدید تیم دریای بابل که پیش از این به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان نساجی، سرمربی جوانان دهکده امید و مدیر فنی تیم فوتبال ایمان سبز شیراز را در کارنامه فوتبالی خود دارد به عنوان اولین سرمربی و ناخدای تیم طوفان زده دریای بابل برای فصل پیش رو معرفی شد.

خاطره خوبی نداریم

یکی از هوادران تیم فوتبال دریای بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هواداران بابلی از تغییر های پیاپی سرمربی در فصل گذشته خاطره خوبی ندارندو در فصل جاری این موضوع را با حساسیت زیاد دنبال می کنند.

صابر کیانی اظهار کرد: در فصل گذشته همین تغییر پی در پی سرمربی ها سبب شد که در ابتدای فصل تیم به چنان نتایج ضعیفی دست پیدا کند که دیگر تا آخر فصل توان جبران آن شکست ها امکان پذیر نبود.

وی با بیان این مطلب که یکی از سرمربی های تیم دریای بابل در فصل گذشته در هفت بازی خود با شکست های سنگین کمر تیم را شکست، اظهار کرد: بدون تردید اگر یک سرمربی خوب همانند سید داود سید عباسی در ابتدای فصل با دریا کار می کرد الان این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی می ماند.

کیانی ادامه داد: کسب نتایج ضعیف دریا در فصل گذشته سبب شد بسیاری از جوانان این شهر از فوتبال سرخورده شوند و دیگر هیچ علاقه ای به حضور در ورزشگاه نداشته باشند.

دریابانان قهرمان ناخدا بازی

این هوادار بابلی با اشاره به این که هنوز در این شهرستان تعدای از جوانان هستند که قلب آنها برای فوتبال می تپد، اظهار کرد: تقاضای ما از مدیران تیم آن است که دیگر بیش از این اجازه ندهند دوستداران فوتبال این شهر تحقیر شوند.

وی ادامه داد: پوست اندازی که تیم دریای بابل در آستانه فصل جدید انجام داد کمی هواداران را امیدوار کرد اما آن چه که اثر بخش خواهد بود کسب نتایج مطلوب برای این تیم فوتبال است.

کیانی تصریح کرد: تقاضای ما از مدیران باشگاه آن است که همانند فصل گذشته نتایج بازی های نخست تیم را مفت به رقیبان واگذار نکنند که دیگر توان جبران نداشته باشند.

ضرورت جذب بازیکن خوب

در این پیوند یکی از کارشناسان فوتبال اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص تیم دریای کاسپین در فصل گذشته که تجربه خوبی محسوب می شود ضرورت دارد در فصل جاری این تیم بازیکنان خوبی جذب کند.

کوروش لطیفی بیان داشت: فرصت بسیار کمی تا شروع فصل جدید فوتبال باقی مانده است و نباید اجازه داد زمان بیش از این برای جذب بازیکنان خوب تلف شود.

وی با بیان این مطلب که شهرستان بابل دارای بازیکنان خوبی است که در شهرهای همجوار در تیم های مختلف فوتبال بازی می کنند، اظهار کرد: در این مقطع زمانی بازیکنان خوب بومی برای تیم دریای کاسپین بابل گره گشا خواهند بود.

لطیفی ادامه داد: متاسفانه یک رویه بدی در تیم های فوتبال وجود دارد که سرمربی چند بازیکن همراه خود به تیم می آورد و وقتی این سرمربی اخراج یا تغییر همان بازیکنان از تیم می روند که این رویه باید اصلاح شود.

دریابانان قهرمان ناخدا بازی

این کارشناس فوتبال با اشاره به این که بازکنان بومی و غیر بومی می توانند برای این تیم اثر بخش باشند، اظهار کرد: همه تلاش ها آن است که تیم دریا بتواند در پایان فصل یکی از تیم های باشد که به لیگ دسته اول صعود می کند.

لطیفی تصریح کرد: در فصل گذشته دریای بابل سرمربی های زیادی را عوض کرد که این رویه در کسب نتایج ضعیف اثر گذار بود و در فصل جاری در این بخش باید دقت نظر بیشتری اعمال شود.

تیم دریای کاسپین بابل در آخرین بازی فصل جاری که روز ۲۱ خردادماه جاری با چادرملوی اردکان انجام داد ۱ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در نهایت با کسب ۳۱ امتیاز در جایگا ۱۶ جدول قرار گرفت تا به همراه تیم های شاهین بندر عامری و خوشه طلایی از مردودان این فصل لیگ آزادگان باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha