۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85559757
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز شبکه بهداشت رزن اختصاص یافت

همدان-ایرنا- فرماندار رزن گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای مجموعه شبکه بهداشت و درمان در حوزه تعمیر، تجهیز و توسعه از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اختصاص یافت.

علی اصغر غفاری‌آثار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اختصاص این اعتبار مشروط به اتمام و بهره برداری مرکز جامع سلامت روستای سورتجین تا دهه فجر سال جاری است.

وی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای عملیاتی‌ کردن اهداف مهم حوزه بهداشت و درمان اثرگذار است، ابراز امیدواری کرد: سال‌های آینده شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر و بیشتر حوزه بهداشت و درمان رزن باشیم.

فرماندار شهرستان رزن ادامه داد: اقدامات لازم برای تکمیل و اتمام مرکز جامع سلامت روستای سورتجین باید انجام و زیرساخت‌ها و منابع انسانی آن نیز تامین شود.

غفاری‌آثار گفت: وضعیت بهداشت و درمان رزن با تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان در تمامی حوزه‌های این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی همدان، قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست و روز به روز شاهد تقویت و توسعه هر چه بهتر این حوزه هستیم.

وی، تکمیل و راه‌اندازی مرکز جامع سلامت سورتجین را یکی از اولویت‌های مهم در حوزه بهداشت و درمان برشمرد و افزود: مجموعه بهداشت و درمان نهایت تلاش خود را برای تکمیل نیروی انسانی و و تجهیز این مرکز داشته باشد.

فرماندار رزن یادآور شد: رزن آزمونه(پایلوت) شمال استان در بخش درمان است و تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی و جذب پزشکان متخصص باید در اولویت قرار گیرد.

غفاری‌آثار افزود: بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن یکی از پروژه‌های مهم و جزء مصوبات سفر رئیس جمهور است که لازم است تا با جذب اعتبارات پیش بینی شده برای این بیمارستان به منظور تکمیل و بهره برداری از این پروژه اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.

وی ادامه داد: مراکز جامع سلامت روستاهای چایان و ملابداغ در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در حال ارائه خدمات است.

شهرستان رزن در ۷۰ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha