۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85559816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره آموزش کنوانسیون‌های دریایی در بندر کنگان  بوشهر برگزار شد

بوشهر- ایرنا - رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر گفت: دوره آموزش کنوانسیون دریایی با تدریس " محرم فکری" ، از کارشناسان برجسته حوزه بنادر و دریانوردی، در این بندر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد نادری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوره آموزشی یاد شده، کارکنان بندر کنگان با قوانین مختلف و بایدها و نبایدهای حوزه دریا و دریانوردی آشنا شدند.

وی افزود: در این دوره آموزشی، قوانین مربوط به کنوانسیون‌های مختلف حوزه بنادر و دریانوردی از جمله کنوانسیون کار دریایی (MLC)، کنوانسیون MARPOL (جلوگیری از آلودگی ناشی از کشتی‌ها)، کنوانسیون STCW (کنوانسیون بین‌المللی استانداردهای آموزش، گواهینامه و نگهبانی دریانوردی)، و کنوانسیون بین‌المللی جستجو و نجات دریایی به کارکنان بندر کنگان ارائه شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی از الزامات نیروهای حوزه دریایی و بندری است که به فراخور نیاز کارکنان نسبت به انتخاب و برگزاری دوره‌ها با حضور اساتید برجسته اقدام می‌شود.

نادری افزود: آموزش مقوله‌ای مهم برای بهره‌وری است که در راستای خدمات‌رسانی شایسته و تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اولویت‌های اداره بندر و دریانوردی کنگان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

زمینه برای اجرای طرح پدافند غیرعامل بندر خارگ مهیا شد

ضریب ایمنی اسکله‌ها و بنادر بوشهر افزایش یافت

وی اظهار کرد: بندر کنگان به عنوان یکی از بنادر شاخص جنوب استان بوشهر است که با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب آماده ارائه خدمات به تجار و بازرگانان است.

نادری یادآور شد: پروژه توسعه موج‌شکن بندر کنگان که در تابستان امسال به بهره‌برداری رسیده موجب رضایت‌مندی قابل توجهی در بین ساحل‌نشینان این منطقه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha