۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85559854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان بوشهری نسبت به ترخیص وسایل نقلیه توقیفی خود اقدام کنند

بوشهر- ایرنا- رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: مالکان وسایل نقلیه‌ای که خودرو یا موتورسیکلت‌ آنان در پارکینگ‌های طرف قرارداد فراجا توقیف شده است، نسبت به ترخیص آن‌ اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد صادقی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جلوگیری از انباشت ، فرسودگی و خسارت به وسایل توقیفی در پارکینگ های استان بوشهر ، مالکان و متصرفین جهت ترخیص و آزادی وسایل نقلیه توقیفی به دفاتر پلیس +۱۰، پلیس راهور و یا مرجع قضایی ذیربط مراجعه کنند.

وی افزود: بر اساس ماده ۲۱ دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه در صورت خودداری مالک از مراجعه برای تعیین تکلیف وسیله نقلیه توقیفی به‌عنوان وسیله نقلیه رها شده قلمداد می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: موتورسیکلت های توقیفی که حداقل به مدت ۶ ماه و در مورد سایر وسایل نقلیه یک سال از زمان امکان ترخیص در پارکینگ بوده و مالک برای ترخیص آن اقدام نکنند در حکم رها شده تلقی و در موعد مقرر تعیین تکلیف می‌شوند.

صادقی یادآور شد: به مالکان و متصرفین توصیه می شود جهت سیر مراحل ترخیص وسیله نقلیه توقیفی به موقع اقدام کنند تا از تقبل هزینه های اضافی برحذر باشند.

بیشتر بخوانید

تشدید برخورد پلیس بوشهر با وسایل نقلیه دارای چراغ های غیراستاندارد

طرح تشدید برخورد پلیس راهور بوشهر با تخلفات حادثه ساز آغاز شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha