۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85559918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۶ درصد اداره‌های خراسان شمالی به شمارنده هوشمند برق مجهز شدند

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۹۶ درصد اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تاکنون مجهز به شمارنده (کنتور) هوشمند شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، «حسن چاهی» روز سه شنبه اظهار کرد: نصب شمارندهای هوشمند برای همه مشترکان صنعتی، اداری و تجاری در حال پیگیری است و به زودی همه شمارندهای شبکه برق استان از راه دور رصد و رویت پذیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنترل از راه دور و رویت مصرف مشترکان بسیار حائز اهمیت است، افزود: در این راستا ۱۰۰ درصد کنتور های کشاورزی استان نیز هوشمند شده است.

چاهی با اشاره به اینکه در سال جاری مدیریت مصرف برق با جدیت دنبال می‌شود، افزود: کنترل مصرف برق در مکان‌ها و ساختمان های اداری استان برای پایداری شبکه برق بسیار حائز اهمیت است، بنابراین شمارنده های ادارات هوشمند شد تا از راه دور پایش و مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان رتبه سوم هوشمندسازی مشترکان را از میان ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور از آن خود کرده است.

وی افزود: وصول مطالبات شرکت از ابتدای سال ۲۶ درصد رشد داشته و همچنین وصول مطالبات دوره جاری شرکت نیز به بالای ۱۰۵ درصد رسیده که این موضوع نشان از پیگیری و تعهد کارکنان این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با اشاره به اینکه پیک بار برق استان به عدد ۳۱۷ مگاوات رسیده است، خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوای استان و افزایش استفاده از سامانه های سرمایشی از همه مشترکان استان تقاضا داریم نسبت به استفاده از راهکارهای مدیریت مصرف، این شرکت را در پایداری شبکه برق استان همراهی کنند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha