تعلیق از یک تا سه ماه و معرفی به مراجع قضایی در انتظار گرانفروشان بلیت‌های هوایی اربعین

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ابلاغ بخشنامه ممنوعیت نمایش و عرضه بلیت اربعین بالاتر از نرخ های تعیین شده، گفت: تعلیق از یک تا سه ماه و معرفی به مراجع قضایی در انتظار گرانفروشان است.

به گزارش ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، "جعفر یازرلو" از ابلاغ بخشنامه ممنوعیت نمایش و عرضه بلیت اربعین بالاتر از نرخ های تعیین شده به همه دفاتر فروش برخط و دفاتر خدمات مسافرت هوایی منتخب خبر داد.

وی اظهار داشت: فروش همه بلیت‌های بازه زمانی اربعین ۱۴۰۳ در کل کشور از طریق سایت رسمی شرکت های دفاتر آنلاین فروش بلیت (‌OTA) و دفاتر خدمات مسافرت هوایی منتخب معرفی شده توسط شرکت های هواپیمایی به این سازمان انجام می شود.

یازرلو تصریح کرد: بنابراین هرگونه نمایش، عرضه و فروش بلیت بازه اربعین بالاتر از قیمت های تعیین شده ذیل بخشنامه های سازمان هواپیمایی کشوری تخلف محسوب نی‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه‌داد: با متخلفان برخورد آئین نامه‌ای به صورت تعلیق یک تا سه ماه فعالیت دفتر مختلف و معرفی به مراجع قضایی و سایر مراجع ذیصلاح انجام می شود.

وی بیان‌داشت: بنابراین به منظور اجتناب از تعلیق و بروز ضرر و زیان ناشی از آن باید همه تعهدات لازم در این خصوص توسط مدیران عامل این دفاتر اندیشیده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha