۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85559925
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح "قرار مهربانی" برای پرورش دانش‌آموزان نیکوکار در خوزستان

اهواز- ایرنا - سرپرست معاونت پرورشی سازمان مدارس راه ایمان خوزستان گفت:  طرح "قرار مهربانی" برای نهادینه کردن رفتار و اخلاق خیرجویانه در جامعه دانش‌آموزی استان در حال اجرا است.

رضوان کاشی‌ساز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بسیاری تصور می‌‍کنند انجام کار خیر بسیار سخت است اما کوچکترین رفتار خیرخواهانه می‌تواند تاثیرهای بسیار زیادی را در جامعه بگذارد.

وی گفت: تلاش داریم در قالب این طرح رفتار خیرخواهانه را در کودکان و نوجوانان استان نهادینه و فرهنگ‌سازی کنیم تا در آینده برای ساختن خوزستان و ایران مشارکت داشته باشند.

کاشی‌ساز با بیان اینکه برای اجرای این طرح از مسئولان مدارس کمک گرفته می‌شود اظهار کرد: در قالب این طرح دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا کارهای خیر بدون صرف هزینه انجام دهند.

سرپرست معاونت پرورشی سازمان مدارس راه ایمان خوزستان ادامه داد: دانش‌آموزان با الگو قراردادن مدیر و یا معلم و گوش سپردن به داستان‌هایی با موضوع نیکوکاری و تماشای نمایش‌هایی متناسب این موضوع، با انجام کار خیر آشنا می‌شوند.

وی گفت: از دانش‌آموز خواسته می‌شود تا کار خیری را که انجام می‌دهد یادداشت کنند تا اثر گذاری بیشتری را در ذهن دانش‌آموز داشته باشد.

کاشی‌ساز از اجرای این طرح طی ۲ سال تحصیلی اخیر خبرداد.

به گزارش ایرنا، خوزستان در چند سال اخیر استان اول و سرآمد مشارکت نیکوکاران در امر مدرسه‌سازی بوده است.

سازمان مدارس راه ایمان با کمک خیران اقدام به ساخت مدارس در استان‌های محروم کشور و به ویژه خوزستان در مناطق شعیبیه،حمیدیه،سوسنگرد و شادگان و آبادان و خرمشهر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha