استقلال و پرسپولیس هنوز ورزشگاه جدید معرفی نکرده‌اند؛ احتمال حضور سرخابی‌ها در اراک

تهران-ایرنا- با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی و همچنین آماده نشدن استادیوم تختی، احتمال برگزاری چند دیدار ابتدایی استقلال و پرسپولیس در اراک وجود دارد.

به گزارش ایرنا، از چند ماه قبل مشخص بود که بازسازی سکوهای ورزشگاه آزادی زمان‌بر است و این استادیوم نمی‌تواند میزبان دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ابتدای لیگ بیست و چهارم باشد.

مسئولان بلافاصله ورزشگاه تختی را به عنوان جایگزین معرفی کردند و قرار بر این بود که ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز در آماده شدن این استادیوم به اداره ورزش و جوانان استان تهران کمک کنند.

این اتفاق به اعتقاد مسئولان اداره ورزش و جوانان استان تهران رخ نداد و به همین دلیل گفته می‌شود ورزشگاه تختی آماده میزبانی از استقلال و پرسپولیس در شروع لیگ بیست و چهارم نیست.

ورزشگاه دستگردی هم شرایط میزبانی از سرخابی‌ها را تنها در دیدارهای بدون تماشاگر دارد که این مسأله چندان باب میل مدیران پرسپولیس و استقلال نیست. به همین دلیل فدراسیون فوتبال از این دو باشگاه پرطرفدار درخواست کرده تا ورزشگاه جایگزین خود را معرفی کنند. اتفاقی که تا امروز رخ نداده اما شایعاتی درباره تصمیم مدیران پرسپولیس و استقلال وجود دارد.

گویا مسئولان تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان فصل قبل تصمیم دارند اراک را به عنوان میزبان دیدارهای خود معرفی کنند و در حال بررسی نهایی روی این موضوع هستند. با توجه به میزبانی یک هفته در میان آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک باید دید آیا مجوز حضور استقلال و پرسپولیس در این استادیوم صادر می‌شود یا نه؟

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha