۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۱
کد خبر: 85560174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد مشترکان گاز روستایی همدان ۹ درصد افزایش یافت

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: با افزایش ۹ درصدی تعداد مشترکان گاز طبیعی در روستاهای استان، تعداد این مشترکان به ۲۳۲ هزار و ۶۲۱ مشترک رسیده است.

مجید الهیاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خدمت گازرسانی به روستاها را افتخار خواند و اظهار کرد: در طی سه ماه نخست سال‌جاری ۶۱۴ مشترک گاز طبیعی به مشترکان روستاهای استان همدان اضافه شد.

وی افزود: یکی از افتخارات دولت و دستاوردهای نظام، گازرسانی به روستاها به خصوص روستاهای سخت گذر و دوردست است.

الهیاری از نصب ۴۵۳ انشعاب در روستاهای استان همدان در طول سه ماه اول امسال خبر داد و تصریح کرد: با نصب این تعداد انشعاب در طی سه ماه اخیر، تعداد انشعابات روستایی به ۱۵۹ هزار و ۳۳ مورد رسید.

وی با اشاره به نقش روستاها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، عنوان کرد: خدمت به مردم در روستاها یک وظیفه و تکلیف است که ما آن را برای خود افتخار و ارزش می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: در طول سه ماه گذشته سال‌جاری بیش از هفت کیلومتر در روستاها عملیات شبکه‌گذاری گازرسانی انجام شده است.

وی یکی دیگر از اقدامات شاخص شرکت گاز استان همدان را گازرسانی به صنایع دانست و افزود: تاکنون چهار هزار و ۳۹۲ واحد صنعتی در سطح استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

الهیاری با اشاره به اضافه شدن مشترکان گاز طبیعی به بخش صنعتی در سطح استان همدان گفت: بیشترین مشترک گاز طبیعی در بخش صنعتی را شهرستان بهار به خود اختصاص داده و در پایان سه ماهه اول سال‌جاری به هزار و ۶۶۶ مشترک رسیده است.

وی افزود: این موضوع در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغالزایی انجام می‌شود که با گازرسانی به ۲۹ واحد صنعتی در طول سه ماهه گذشته، تاکنون چهار هزار و ۳۹۲ واحد صنعتی از این نعمت الهی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایرنا، استان همدان ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز دارد و ۱۰۰ درصد جمعیت خانوار شهری و ۹۹.۸ درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha