۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85560192
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گالیکش: عملکرد مدیران با اطلاع رسانی خبرنگاران ماندگار می‌شود

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار گالیکش با اشاره به نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در آگاهی‌بخشی به افکار عمومی، تصریح کرد: عملکرد مدیران ادارات و نهادهای اجرایی با اطلاع‌رسانی و انتشار آن توسط خبرنگاران در تاریخ ثبت و ماندگار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا میرنیا روز سه‌شنبه در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران به‌مناسبت روز خبرنگار افزود: خبرنگاران، تلاش‌گران خستگی ناپذیر جامعه هستند که رسالت مهم تبیین مسائل و صیانت از استقلال و منافع ملی را برعهده دارند.

وی همچنین خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و اضافه کرد: این قشر با نگاه تیزبین و قلم رسای خود مسائل، مشکلات و مطالبات جامعه را به مدیران و اقدامات انجام شده توسط مدیران را به مردم منعکس می‌کنند.

میرنیا ادامه داد: مطالبه‌گری ‌مطابق با مصالح و منافع ملی از مهمترین وظایف خبرنگاران است که باید مورد اهتمام بیشتر این قشر فرهیخته قرار گیرد.

فرماندار گالیکش همچنین در پاسخ به برخی سوالات خبرنگاران تعریض جاده بین المللی گالکیش به پارک ملی گلستان را یکی از مطالبات مردم این شهرستان دانست و اضافه کرد: تکمیل این پروژه که بخشی از آن در شهرستان همجوار مینودشت قرار دارد، در چند قسمت درحال انجام است و نیاز به تزریق اعتبارات ملی دارد.

وی، پیگیری احداث استخر با همراهی مجموعه شورای شهر و شهرداری یا سرمایه گذاری بخش خصوصی، تلاش برای رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی روستای «قوشه چشمه» با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و برنامه ریزی برای تدوین سند چشم انداز گالیکش را از دیگر اقدامات فرمانداری برشمرد و گفت: این شهرستان در حوزه زیرساخت‌ها برخی عقب ماندگی‌های تاریخی در بخش‌های گوناگون دارد که باید با همراهی بیشتر مدیران استانی و ملی و اختصاص اعتبارات ویژه جبران شود.

شهرستان گالیکش با افزون بر ۶۷ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

به گزارش ایرنا، هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha