۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85560221
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مودیان خراسان‌شمالی در ارائه اظهارنامه مالیاتی تعجیل کنند 

بجنورد- ایرنا- مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌شمالی با بیان اینکه مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول امسال تا ۳۱ مردادماه است، از مودیان خواست در این زمینه تعجیل کنند. 

به گزارش ایرنا، مجید قهرمانلو روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنای خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: مودیان در صورت عدم تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده در مهلت تعیین شده مشمول جریمه خواهند شد.

وی گفت: ۴۴ هزار و ۷۵۹ فقره اظهارنامه یا فرم تبصره ماده ۱۰۰ تکمیل و تسلیم شده است که ارزش ریالی آن نسبت به مدت مشابه به لحاظ ارزشی ۶۳ درصد افزایش دارد.

قهرمانلو افزود: ارزش ریالی اظهارنامه های مشاغل مربوط به سال گذشته در استان براساس آخرین آمار ۲ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال است.

وی درباره اظهارنامه مالیات اشخاص حقوقی در استان گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه عملکرد سال ۱۴۰۲ اشخاص حقوقی، پایان تیرماه سال جاری بود که در استان ۲ هزار و سه فقره اظهارنامه تسلیم شد که ارزش آن ۹ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال بود.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی ادامه داد: میزان تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی نسبت به مدت مشابه به لحاظ تعداد، یک درصد و به لحاظ ارزشی پنج درصد افزایش دارد.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت از نظر شاخص های درآمد و هزینه در ردیف استان های آخر کشور است.

این استان با ۱۰ شهرستان در شمال شرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha