۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85560274
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

افزایش شرجی در استان بوشهر

۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85560274
افزایش شرجی در استان بوشهر

بوشهر - ایرنا- کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اوایل هفته آینده در اغلب ساعات با وزش جریانات جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت.

محمد رضا انصاری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بنابراین در این مدت غبارمحلی، گاهی وزش ملایم باد و در صبح مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

وی افزود: همچنین طی امروز در نواحی جنوبی استان، با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: بر اساس نقشه های هواشناسی وضعیت جوی و دریایی این استان در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و امروز در نواحی جنوبی احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهیپیش بینی می شود.

انصاری ادامه داد: در مدت یادشده جهت وزش باد متغیر، بطور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۲۰ ، مد اول ساعت ۰۸:۴۵، جزردوم ساعت ۱۶:۱۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۰ خواهد بود.

انصاری گفت: بیشترین دما در شبانه روز گذشته مربوط به شهرهای برازجان ، اهرم و خورموج مراکز شهرستان های دشتستان ، تنگستان و دشتی با ۴۵ درجه سانتیگراد است.

وی افزود: بیشینه دمای هوا برای روزجاری نیز ۴۵ درجه برای شهرهای برازجان و اهرم پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: کمینه دمای هوا در شبانه روز گذشته با ۲۸درجه سانتیگراد مربوط به بندر گناوه و امروز با ۲۷ درجه سانتیگراد منطقه بهرگان ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha