۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85560297
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

وقوع سرقت‌ در گنبدکاووس ۲۱ درصد کمتر شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۵
کد خبر: 85560297
وقوع سرقت‌ در گنبدکاووس ۲۱ درصد کمتر شد

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کاهش ۲۱ درصدی وقوع انواع سرقت‌ در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت کشف انواع سرقت هم ۱۹ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نادعلی صادقی روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: امسال وقوع سرقت‌های خُرد ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت اما کشف این نوع سرقت‌ها ۳۰ درصد بیشتر شد.

وی اضافه کرد: سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در گنبدکاووس ۳۹ درصد کاهش و کشف آن هفت درصد افزایش و سرقت خودرو و موتورسیکلت به ترتیب ۱۱ و ۲۴ درصد کاهش یافت.

وقوع سرقت‌ در گنبدکاووس ۲۱ درصد کمتر شد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از کاهش ۲۱ درصدی آمار تصادفات رانندگی در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: با اینکه آمار سوانح رانندگی منجر به جرح ۱۳ درصد افزایش داشته اما آمار فوت شدگان نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نکرد.

وقوع سرقت‌ در گنبدکاووس ۲۱ درصد کمتر شد

صادقی همچنین از آماده بهره برداری بودن مرکز ترک اعتیاد دولتی موسوم به ماده ۱۶ در گنبدکاووس هم خبر داد و بیان کرد: این مرکز با ظرفیت نگهداری از ۴۵۰ نفر در شهریور امسال افتتاح خواهد شد.

وی در پایان از تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران در انعکاس اخبار انتظامی تشکر کرد و گفت: خبرنگاران همیشه بهترین همراه نیروی انتظامی هستند.

سرهنگ صادقی تاکید کرد: خبرنگاران می‌توانند به‌عنوان پلیس افتخاری با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس هم در این نشست از انتقال ۸۴۲ دستگاه خودروی متخلف به پارکینگ خبر داد و گفت: چراغ‌ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در این شهر، قدیمی و نیازمند به روزرسانی است.

مسعود بارانی افزود: ۱۰ دوربین هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در گنبدکاووس نصب شده که تنها از ۲ مورد آن استفاده می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha