ملی‌پوش بسکتبال زنان:تجربیات سرمربیان ایرانی به النی نمی‌رسد

تهران- ایرنا- عضو تیم ملی بسکتبال زنان گفت: مربیان ایرانی واقعا خوب هستند اما تجربیاتی که النی دارد، سرمربیان ایرانی ندارند و آنها می‌توانند از تجربیات سرمربی یونانی بهره‌مند شود.

آیدا گل محمدی در گفت‌وگو با ایرنا درباره شرایط تیم ملی بسکتبال زنان، اظهار داشت: النی کاپوجیانی از زمانی که هدایت تیم ملی بسکتبال زنان را برعهده گرفت واقعا روی تیم تاثیر گذاشته و توانستیم به موقعیتی که داریم و هستیم برسیم.

وی افزود: ما در جام ویلیام جونز و کاپ آسیا با هدایت النی توانستیم از لحاظ فنی شرایط مناسبی پیدا کنیم و عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

ملی‌پوش بسکتبال زنان درباره تفاوت مربی ایرانی با خارجی خاطرنشان کرد: مربیان ایرانی واقعا خوب هستند اما تجربیاتی که النی دارد، سرمربیان ایرانی ندارند و آنها می‌توانند از تجربیات سرمربی یونانی بهره‌مند شود.

وی یادآور شد: از ۱۶ سالگی در تیم ملی هستم و الان ۲۳ سال سن دارم و در این مدت شرایط تیم ملی با توجه به حضور سرمربیان مختلف، یک سری شرایط داشت. در سال های گذشته امکانات کم بود و زنان دیده نمی شدند اما الان خیلی بهتر شده و مربی خارجی تاثیر زیادی روی بازیکنان گذاشته است.

گل محمدی گفت: از لحاظ فنی هم خودم و هم بازیکنان دیگر بسیار پیشرفت کردیم و النی خیلی روی من تاثیر گذاشت و توانستم خودم را پیدا کنم و به اوج برسم. نقاط قوت بسکتبال زنان امکاناتی است که فدراسیون در اختیار ما می‌گذارد و می توانیم از آنها استفاده کنیم. نقطه ضعف این است که بازی‌های تدارکاتی لازم داریم و از مسئولان فدراسیون می‌خواهیم تا در این زمینه تدبیری بیندیشند. ما به این بازی‌ها خیلی نیاز داریم و می‌توانیم در این دیدارها خود را پیدا کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha