۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85560425
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و بین‌المللی موجب نشاط اجتماعی می شود

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: با برگزاری رویدادها و جشنواره های فرهنگی و بین‌المللی از جمله تئاتر کودک و نوجوان، فضای نشاط و شادابی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌های استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه شنبه در جلسه بررسی و هماهنگی پروژه‌ها و رویدادهای فرهنگی استان اظهار کرد: کودک با نشاط، تأثیر بسیاری در شادابی جمعی خانواده و جامعه دارد.

استاندار همدان گفت: شهرداری و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در برگزاری رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌های بین‌المللی مشارکت کنند.

قاسمی فرزاد گفت: معاونت هماهنگی امور عمرانی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط همکاری و پشتیبانی لازم را در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان داشته باشند.

وی ادامه داد: هرچه مراودات و تعاملات بین‌المللی در حوزه گردشگری افزایش یابد، چرخه اقتصادی استان نیز تقویت خواهد شد.

استاندار همدان گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی در شهرهای بخارا و کولاب باید با محتواهای غنی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که بیانگر فرهنگ ایرانی اسلامی و ویژگی‌های بارز استان همدان باشد، همراه شود.

قاسمی‌فرزاد افزود:توجه به آثار فرهنگی و گردشگری به ویژه موضوع ثبت‌جهانی هگمتانه طی سالهای گذشته، به ریل‌گذاری اقتصاد گردشگری استان، کمک‌های شایانی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha