عزیزی: سرپرست بدنسازی تهران می‌خواهد به هر طریقی، رئیس شود/ انتخابات مهندسی می‌شود!

تهران- ایرنا- سرپرست نایب رئیسی هیات بدنسازی تهران درباره انتخابات پیش‌رو این هیات، گفت: تمام فکر و ذکر سرپرست هیات این این است تا به هر طریقی شده، به ریاست برسد.

فرهاد عزیزی در خصوص وضعیت این هیات قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی، اظهار داشت: من با وجود نایب رئیسی، خبری از اتفاقات و برنامه‌ها ندارم. درواقع تنها کاری که در هیات انجام نمی‌شود، خدمت به ورزشکاران و جلو بردن فعالیت‌های استان است. نمی‌دانم سرپرست فعلی از کجا آمده یا از کدام طرف پشتیبانی می‌شود، ولی تمام فکر و ذکر او این است تا به هر طریقی شده، جایگاه ریاست را از آن خود کند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم معنی کارهایی که علی اکبر کریمی، سرپرست هیات تهران انجام می‌دهد چیست، ولی با این کارها دیگر انتخابات معنایی ندارد. به وزارت ورزش مراجعه کردم و گفتم که ما آبرو داریم و همه ورزشکاران و قهرمانان تهران هستیم. اگر قرار است یک روز ما را به عنوان نایب رئیس معرفی کنند و یک روز دیگر ما را بدون دلیل کنار بگذارند، خیلی زشت است. اگر بنا باشد که این فرد به هر نحوی روی صندلی ریاست هیات بنشیند، دیگر حضور ما چه معنایی دارد؟

سرپرست نایب رئیسی هیات تهران با اشاره به وضعیت قهرمانان و خانواده بدنسازی در تهران، عنوان کرد: کارت حرفه‌ای دارم و تحصیلات دانشگاهی بالایی نیز کسب کردم و چنین برخوردی در شان من یا دیگر افراد خانواده بدنسازی نیست. اداره‌کل ورزش و جوانان به هیات تهران نامه‌ رسمی زده که سرپرست تهران اجازه حکم زدن و جابه‌جایی مسئولان را ندارد؛ با این حال کریمی برای برخی حکم مسئولیت صادر می‌کند و اداره‌کل نیز این فعالیت‌ها را غیر قانونی می‌شناسد و باعث می‌شود که ما به جایگاه خودمان بازگردیم.

عزیزی افزود: برای تاریخ ۱۹ مرداد نامه زدم که مسابقه قهرمانی استان برگزار شود و پیش قرار را با فرهنگسرای بهمن نیز آماده کردم، ولی کریمی حتی جواب من را هم نداد. او برای ۲۶ مرداد تاریخ مسابقه‌ تهران را اعلام کرده ولی در فاصله ۱۰ روز مانده به شروع رقابت، حتی قرارداد با هیچ سالنی را به امضا نرسانده است. حکم مسئولیت کریمی تا تاریخ ۲۰ مرداد است و برای ۲۶ مرداد او در هیات حضور ندارد. این‌ فعالیت‌ها نشان می‌دهد که او یا می‌خواهد در روند رئیس بعدی مشکل ایجاد کند یا اینکه به دنبال فشار آوردن به مسئولان بالاتر برای ادامه حضورش در جایگاه سرپرستی است.

وی در مورد شائبه مهندسی انتخابات هیات تهران، گفت: دبیرکل هیات و دبیر مجمع انتخاباتی، قانونا و رسما پیمان نادری است و کریمی به دنبال این است تا این انتخابات را به نفع خودش تمام کند. اگر نتواند این برنامه را جلو ببرد هم برنامه تغییر او را پیش می‌گیرد که در هیچ کدام تا امروز موفق نبوده است.

قهرمان بدنسازی تهران با تاکید بر برگزاری مسابقه گذشته، خاطر نشان کرد: هزینه‌های رقابت قبلی تهران که در اردیبهشت برگزار شد را من به همراه نادری پرداخت کردیم و هنوز مقداری از آن را نتوانستیم پس بگیریم. برای این مسابقه هم سرپرست دسترسی به خزانه ندارد و به دنبال شخصی است که بتواند هزینه‌های مسابقه را تامین کند.

وی درباره میزبانی مسابقات فیتنس، بیان کرد: وظیفه ما در میزبانی قهرمانی فیتنس، تنها پشتیبانی و تدارکات بود. هزینه‌ها را دادیم و کریمی هم از ما گزارش مالی خواست و هیچ مشکلی نتوانست در آن پیدا کند.

عزیزی ادامه داد: تا امروز کار انتخاباتی نکردم و اصلا به دنبال آن هم نبوده‌ام، ولی اگر به این جمع‌بندی برسم که در انتخابات رقابت کنم، باید به طور سالم رای بیاورم. یکی مثل من که از خانواده بدنسازی است، به دنبال مهندسی انتخابات نیست ولی کریمی که اصلا از این ورزش نبوده، می‌خواهد چنین کاری انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha