فیلم| امام جمعه شهرری: با صرفه جویی در مصرف آب از قطعی آن جلوگیری کنیم

شهرری- ایرنا- امام جمعه شهرستان ری با حضور در اداره آبفای منطقه ۶تهران شهرری گفت : مردم با توجه به گرمای بیش از حد هوا در مصرف آب صرفه جویی کنند تا دچار مشکل کم آبی و قطع آب نشویم .

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت السلام سید علی شاهچراغی در بازدید از قسمت های مختلف اداره آبفای منطقه ۶تهران- شهرری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ما به ادارات مختلف شهرستان ری سرکشی می کنیم تا از نزدیک با عزیزانی که در این ادارات مشغول هستند دیدار کنیم.

امام جمعه شهرستان ری افزود: بعضی از ادارات مانتد سازمان آبفا سرنوشت سازند و باید از این ادارات تقدیر و تشکر کرد که شبانه روزی در حال زحمت کشیدن برای مردم هستند تا آب سالم و عدم قطعی آب برای مردم را فراهم آورند.

فیلم| امام جمعه شهرری: با صرفه جویی در مصرف آب از قطعی آن جلوگیری کنیم

وی افزود: مردم ما در آب و انرزی مصرف زیاد دارند و اگر بدانند این آب با چه زحمتی در اختیار مردم قرار می گیرد حتما یک مقدار مراعات می کنند.

شاهچراعی افزود : زیرا کشور ما جزو کشور هایی است که دچار کم آبی شده است به دلیل عدم بارندگی ها و استان تهران در این مورد از مشکلات بسیار جدی برخوردار است و از مردم خواهشمندیم کمک و همراهی کنند، مردم آب را بهینه مصرف کنند تا دچار مشکل نشویم.

فیلم| امام جمعه شهرری: با صرفه جویی در مصرف آب از قطعی آن جلوگیری کنیم

به گزارش ایرنا، در این بازدید حجت السلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، حسین نصرالله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، حسن حقیقی مدیر عامل آبفای منطقه ۶تهران-شهرری و مسئولان اداره آبفای منطقه ۶تهران-شهرری حضور داشتند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha