ایرنا آذربایجان‌غربی در انعکاس اخبار امیدبخش پیشتاز است

ارومیه - ایرنا - رییس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی استان در انعکاس اخبار امید آفرین و خدمات دولت پیشتاز و موفق است.

به گزارش ایرنا خسرو شهبازی روز سه شنبه در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری ایرنا در ارومیه افزود: نقش خبرنگاران در پویایی و آگاهی بیشتر جامعه قابل توجه است و خبرگزاری ایرنا در اطلاع رسانی سریع و صحیح همواره پیشتاز بوده و مرجعیت خاصی بین مردم دارد.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارها برای آگاهی‌بخشی به جامعه و تبیین فعالیت‌ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ایرنا در این زمینه منبع موثقی برای کسب اخبار است.

شهبازی افزود: خبرنگاران ایرنا همواره در انعکاس اهداف و برنامه های سازمان جهاد کشاورزی پیشقدم بوده‌اند و دوشادوش عوامل اجرایی این نهاد در صحنه بودند.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: یکی از منابع خبری اولویت دار که همیشه مورد بازدید ما قرار می گیرد و حتی بعضی از سوژه های خبری از آن کسب شده ایرنا است.

در ادامه این دیدار رییس سازمان جهاد کشاورزی با اهدای لوح سپاس از خدمات این خبرگزاری در انتشار اخبار بخش کشاورزی تجلیل کرد.

خبرگزاری ایرنا در انعکاس اخبار امید بخش پیشتاز است

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha