رئیس نظام صنفی رایانه‌ای کشور: آینده درخشان با پیشرفت فناوری ممکن است

تهران - ایرنا - رئیس نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: در دنیای امروز اگر به دنبال آینده درخشان هستیم باید در مسیر پیشرفت خود، فناوری اطلاعات را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «سومین رویداد روز فناوری اطلاعات» عصر سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در مراسمی با حضور مسئولان و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.

علی حکیم جوادی رئیس نظام صنفی کشور در آغاز این مراسم گفت: فناوری اطلاعات نقش بسزایی در شکل گیری امروز و فردا دارد. فناوری فلسفه‌ای است که دنیای ما را به طور کلی دگرگون می‌کنم. هر بخش از فناوری اطلاعات این امکان را به ما داده که به جستجوی راه‌حل‌های نوین برای مسائل پیچیده برویم. بی‌تردید آینده درخشان در انتظار ما است اگر به پیشرفت در فناوری ادامه دهیم.

کاوه ثروتی دبیر بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ که نهم تیر ماه برگزار شد نیز گفت: تقریبا همه سالن نمایشگاه بین المللی تهران در اختیار الکامپ بود. آنچه در نمایشگاه اتفاق افتاد ۵۰۰ شرکت بودند که در ۵۰ هزار مترمربع حضور داشتند. ۵۰ شرکت از ۱۰ کشور نیز در این بخش حضور داشتند.

در این مراسم به شرکت‌های برتر حوزه فناوری که در نمایشگاه الکامپ حضور داشتند تندیس و جایزه نقدی اهدا شد.

به گزارش ایرنا، «سومین رویداد روز فناوری اطلاعات» یک جشن صنفی است که در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود تا چالش‌های موجود در بدنه صنف فناوری در پنج محور اصلی فیلترینگ، منابع انسانی، الزامات و گواهینامه‌های متعدد، مشکلات و چالش‌های حوزه ارز، ثبت سفارش و تامین کالا و مشارکت بخش خصوصی در نهادهای تصمیم‌گیری مورد بررسی قرار بگیرد و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha