ایرنا سفیر ارتقای آگاهی و شفافیت است

ارومیه- ایرنا- سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی، سفیر امید آفرینی، آگاهی رسانی و شفافیت است، گفت: خبرنگاران این رسانه در دوره ای که اخبار منفی و غیر واقعی فضای رسانه ای را در برگرفته، تلاش مجاهدانه ای دارند.

به گزارش ایرنا صابر پرنیان روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی افزود: خبرنگاران متعهد و کاردان رسانه ها به عنوان سفیران آگاهی بخشی هستند که با جهاد تبیین و انعکاس واقعیت ها، رسالت آگاهی بخشی را به خوبی ایفا می کنند.

وی اضافه کرد: جامعه از خبرنگاران انتظار دارد در بستر فعالیت های ارزشمندی که برعهده دارند، وظیفهٔ مهم‌ «جهاد تبیین» را در اولویت قرار دهند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: ارتباط مستمر با رسانه ها به ویژه خبرگزاری ایرنا از جمله وظایفی است که باید در دستور کار نهادهای مسوول قرار گیرد تا زمینه اطلاع رسانی موثر برای مردم فراهم شود.

پرنیان ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در آذربایجان غربی با تکیه بر دانش خبرنگاران خود با تولید اخبار این حوزه به عنوان بازویی قدرتمند یاریگر فعالان در بخش صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش ایرنا، امروز، چهارشنبه ۱۷ مرداد و روز خبرنگار است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل شد؛ این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha