۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۸
کد خبرنگار: 815
کد خبر: 85560603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تیم انتخاباتی ترامپ: معاون کامالا هریس چپ گرای افراطی است

 نیویورک – ایرنا- تیم انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر ۲۰۲۴ به کامالا هریس، دادستان کل سابق کالیفرنیا و معاون جو بایدن رییس‌جمهور آمریکا حمله کرد و معاون او را به عنوان چپ گرای افراطی معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات، تیم والز فرماندار ایالت مینه‌سوتا را به عنوان معاون خود انتخاب کرده است. تیم والز ۶۰ ساله، کهنه سرباز گارد ملی ارتش آمریکا و معلم سابق، پیش از اینکه در سال ۲۰۱۸ به عنوان فرماندار مینه‌سوتا انتخاب شود، ۱۲ سال به عنوان نماینده یک منطقه جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان ایالات متحده خدمت کرده است.

این در حالی است که پیشتر گزینه‌های احتمالی برای معاونت ریاست‌جمهوری در صورت پیروزی هریس در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، روی کوپر فرماندار کارولینای شمالی، جاش شاپیرو فرماندار پنسیلوانیا و مارک کلی سناتور آریزونا اعلام شده بود.

در بیانیه تیم انتخاباتی ترامپ درباره معاون هریس آمده است: والز تلاش کرده است که مینه سوتا را به کالیفرنیا تبدیل کند.

در این بیانیه آمده است: «والز با وسواس به دنبال گسترش برنامه خطرناک لیبرال کالیفرنیا در تمام آمریکا است. اگر والز حقیقت را به رای دهندگان نگوید، ما این کار را خواهیم کرد: درست مانند کامالا هریس، تیم والز یک گروه افراطی لیبرال خطرناک است و رویای هریس-والز کالیفرنیا، در واقع یک کابوس برای هر آمریکایی است.»

جی‌دی‌ونس سناتور جمهوریخواه از ایالت اوهایو و معاون ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۴ نیز در یک ایمیل جداگانه که احتمالاً در یک مناظره با والز روبرو خواهد شد، قول داد که با فرماندار مینه سوتا "حساب خود را تسویه کند."

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha