بیش از یک هزار وسیله نقلیه ویژه اربعین مجوز خروج از مرز را دریافت کردند

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت: بیش از یک هزار دستگاه کامیون، کامیونت و اتوبوس ویژه اربعین، مجوز خروج از مرز در راستای فعالیت‌های مرتبط با آیین اربعین حسینی را دریافت کردند.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدکمال سادات روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ با حضور در محل گمرک غرب استان‌ تهران ضمن‌ دیدار با سیروس قهرمانی مدیرکل گمرک غرب تهران در جریان روند ارائه خدمات به موکب‌داران قرار گرفت و اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ دستگاه کامیون و کامیونت و ۸۵۰ دستگاه اتوبوس مجوز خروج‌ از کشور و انتقال زائر و کالا به کشور عراق را اخذ کرده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات مناسبی که برای تسهیل‌گری امور موکب‌داران صورت گرفته است، افزود: به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات با هماهنگی‌های به عمل آمده محلی در مجموعه گمرک‌ غرب استان در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار گرفته تا با سرعت بیشتری به امور موکب‌داران رسیدگی شود.

بیش از یکهزار وسیله نقلیه ویژه اربعین مجوز خروج از مرز را دریافت کردند

دبیر ستاد اربعین استان تهران به افزایش تقاضا برای خروج‌ از کشور در روزهای آینده اشاره کرد و از موکب‌داران خواست تا انجام‌ امور مربوط به استقرار مواکب خود در کشور عراق، از جمله انتقال کالا و اخذ مجوز خروج‌ خودرو از مرز را به‌ روزهای‌ نزدیک‌ به اربعین موکول نکنند و به قید فوریت نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha