۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۶
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85560633
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد خراسان شمالی آزاد شدند

بجنورد- ایرنا- ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد استان خراسان‌شمالی امروز سه شنبه با حضور غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و با کمک و مشارکت خیران آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد استان با بدهی ۷۷۰ میلیارد ریال در زندان های بجنورد، شیروان و اسفراین تحمل حبس می کردند که امروز با کمک خیران آزاد شدند.

محمد اسماعیل با بیان اینکه از مجموع این تعداد یک نفر زن و ۱۲۹ نفر مرد بودند گفت: در مجموع ۵۸۰ میلیارد ریال از میزان بدهی این زندانیان جرایم غیرعمد توسط شکات بخشیده شد که کمک بسیار موثری بود.

وی افزود: همچنین خیران نیز در این آزادی ۶۰ میلیارد ریال به ستاد دیه استان خراسان شمالی کمک کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمال تصریح کرد: مابقی نیز شامل آورده زندانیان، ارایه تسهیلات، پذیرش اعسار بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ۱۲۰ زندانی که اینک در زندان های این استان به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه تحمل حبس می کنند اشاره ای کرد و افزود: این تعداد نیز اکنون در انتظار کمک و حمایت خیران هستند.

وی گفت: ۴۱ زندانی جرایم غیرعمد استان در سه ماه سال جاری با کمک و مشارکت خیران آزاد شدند.

حاتمی تصریح کرد: زندانیان جرایم غیرعمد به علت ناتوانی در پرداخت دیه های غیر عمد، حوادث کارگاهی، محکومیت مالی غیر کلاهبرداری و دعاوی خانوادگی در زندان های خراسان شمالی تحمل حبس می کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در مجموع این ستاد در سال گذشته ۲۴۰ زندانی جرایم غیر عمد با کمک و مشارکت خیران آزاد کرد.

به گزارش ایرنا، تعداد زندانیان خراسان شمالی حدود ۲ هزار نفر است که در سه زندان و یک کانون اصلاح تربیت تحمل حبس می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha