۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85560672
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مدیر عامل ملوان: موانع ادامه همکاری با سرمربی تیم رفع می‌شود

رشت - ایرنا - سرپرست مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: مشکلات موجود برای ادامه همکاری با سعید دقیقی سرمربی این تیم برطرف می شود.

رامبد رشیدی‌راد شامگاه سه شنبه در پی شایعه جدایی سعید دقیقی سرمربی این تیم از ملوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشکلاتی در خصوص مسایل مالی با سعید دقیقی داریم که امید است به سرعت رفع شود.

وی افزود: به علت همین مسائل سعید دقیقی امروز در تمرین ملوان حضور نیافت اما وی همچنان سرمربی تیم است و ما همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات بکار بسته ایم تا وی همچنان به کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: به هر حال مدیریت باشگاه ملوان می کوشد که این تیم با قدرت در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر حضور یابد و در این راستا دقیقی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم و چند بازیکن نیز جذب کرده ایم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار ۴۱ امتیاز کسب کرد و با قرارگرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات، بهترین مقام خود را در ادوار حضورش در لیگ برتر کسب کرد و پس از اتمام لیگ تارتار از این تیم جدا و سعید دقیقی هدایت ملوان را برعهده گرفت.

سعید دقیقی سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی؛ فصل گذشته به همراه تیم شمس آذر قزوین به رقابتهای لیگ برتر صعود کرده بود، تیمی که در نهایت با کسب ۳۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha