۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85560684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش و پرورش سبزوار، کمبود معلم را به‌خوبی مدیریت کرد

سبزوار - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: آموزش و پرورش شهرستان در ۲ سال اخیر، با وجود کمبود شدید معلم، توانست اوضاع آموزشی را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کردیانی، سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش سبزوار اظهار کرد: در شرایطی که مشکلات دیگری نیز دامن‌گیر آموزش و پرورش بود، نگرانی‌ها در خصوص کمبود معلم به ویژه در زمان گشایش مدارس در اول مهر کاهش پیدا کرد که این عملکرد قابل تحسین و قدردانی است.

وی افزود: انتظار آن است که دیگر دستگاه های اجرایی نیز آموزش و پرورش را برای تکمیل طرح ها و آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای آغاز سال جدید تحصیلی یاری کنند.

امام جمعه سبزوار و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز در این نشست، دوران کودکی و نوجوانی را مقطعی طلایی و فرصتی بی نظیر از عمر انسان دانست که در صورت فراهم بودن امکانات و شرایط مناسب، می‌تواند مسیر را برای رشد و تعالی فرد هموار سازد.

آیت الله غلامرضا مقیسه افزود: همه ما وظیفه داریم با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش و معلمان دلسوز، به حل مسائل و چالش های پیش روی این دستگاه و نیز برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای ارتقای بخش آموزش کمک کنیم تا این حوزه بتواند از نظر علمی و کیفی، نهادی اثرگذار و نقش آفرین در تامین آینده ایران اسلامی باشد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز با تشکر از اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان، به دلیل همراهی و همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: انتظار داریم همه ادارات و دستگاه‌ها، تعامل و همراهی با آموزش و پرورش را در صدر اولویت های خود قرار دهند.

افزون بر ۶۰ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ آموزشگاه شهرستان سبزوار تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha