سرلک در راه پاریس

تهران- ایرنا- علیرضا سرلک نماینده کشتی آزاد کشورمان در وزن ۵۷کیلوگرم، به منظور حضور در المپیک پاریس، عصر امروز (چهارشنبه) راهی کشور فرانسه شد.

به گزارش ایرنا، پس از مصدومیت استفان میچیچ کشتی‌گیر وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد صربستان که طلای جهانی ۲۰۲۳ را در کارنامه دارد و عدم حضور این کشتی‌گیر در المپیک، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی و موافقت کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی سهمیه این وزن به ایران تعلق گرفت.

این سهمیه از سوی فدراسیون کشتی به علیرضا سرلک که در آخرین رقابت گزینشی المپیک حضور داشت، داده شد و این کشتی‌گیر بلافاصله پس از صدور روادید، عصر امروز تهران را به مقصد پاریس محل برگزاری المپیک ترک کرد.

سرلک صبح فردا باید در مراسم وزن‌کشی حضور یابد و پس از آن از ظهر فردا به مصاف حریفان خود برود.

مسابقات وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه برگزار می‌شود. علیرضا سرلک و حسن یزدانی فردا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان از ژاپن می‌رود. امان قهرمان آسیا از هند و زلیم خان آباکاروف قهرمان جهان از آلبانی در گروه سرلک حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۶ شرکت کننده دارد، حسن یزدانی در مبارزه نخست به مصاف الکساندر لاورنس از استرالیا می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان راموس از پورتوریکو و داورن کوراگلیف قهرمان روسی الاصل اروپا از یونان می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha