استاندار چهارمحال و بختیاری: خبرنگار سمبل آگاهی‌بخشی است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار گفت: خبرنگار سمبل آگاهی‌بخشی و حق‌طلبی است.

به گزارش ایرنا به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری روز چهارشنبه با صدور پیام تبریک به خبرنگاران استان تأکید کرد: خبرنگار با تعهد به حقیقت، نگاه دقیق و قلم روشن، نور دانایی و حقیقت را در جامعه می‌گستراند و از حریم مقدس راستی و درستی دفاع می‌کند.

وی افزود: بی‌شک حرفه خبرنگاری جز عشق به حق‌طلبی و عدالت‌گستری نیست و خبرنگار باید با وجدان بیدار خویش از انحراف و ناراستی جلوگیری کند و نگذارد جامعه فریب سیاه‌نمایی‌ها را خورده و روح نااُمیدی در بطن آن رسوخ کند.

حیدری تصریح کرد: به‌همین منظور به‌مناسبت هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی با عنوان "روز خبرنگار"، تلاش‌ها و زحمات فعالان این عرصه را ارج می‌نهم.

وی یادآور شد: بدون شک تلاش شما خبرنگاران صدیق در احیای اُمید در بطن جامعه، تحقق جهاد تبیین و انعکاس خدمات و انتقال گفتمان دولت شهید رئیسی عزیز به مردم در پیشگاه الهی ماجور خواهد بود.

حیدری اظهار داشت: اُمید که ایزد منان، شما پرچمداران جهاد تبیین و جهاد اُمیدآفرینی را که مجاهدانه در برابر پمپاژ دروغ و یأس‌آفرینی رسانه‌های استکباری ایستاده‌اید و از حریم فکری و ذهنی مردم پاسداری می‌کنید، به توفیقات عالیه برساند.

به گزارش ایرنا، هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha