۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85560848
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۷۰ میلیارد ریال برای تامین آب شرب روستاهای رزن اختصاص یافت

همدان-ایرنا- فرماندار رزن از اختصاص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل آب در روستاهای شهرستان رزن خبر داد و گفت: تامین آب شرب روستاهای دارای مشکل در اولویت کاری مسوولان این شهرستان قرار دارد.

علی اصغر غفاری آثار روز چهارشنبه در جلسه رفع موانع و مشکلات پیش روی تامین آب و آبرسانی به روستاهای شهرستان افزود: این اعتبار برای رفع مشکل آب در روستاهای جربانلو، گندوز، قراکند، چورمق، کهریز بغازی، تخت، چهاربلاغ، اورتهـقمیش، قلعه جوق، گستر و حسن آباد هزینه می شود.

در این جلسه که سرهنگ علی قره باغی فرماندهی قرارگاه سازندگی استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رزن، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس اداره برق و پیمانکاران این اداره نیز حضور داشتند پیرامون تامین برق در جهت رفع مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان رزن برگزار و تصمیم گیری شد قرارگاه سازندگی استان، آبرسانی به روستاهای شهرستان را در کمترین زمان ممکن نهایی و تکمیل کند.

با اولویت قرار گرفتن موضوع، تامین و انتقال برق برای چاه های آب شرب از فردا اقدام می شود که از مهمترین تصمیمات این جلسه بود و روستاهای دارای چالش آب بزودی به پایداری آب خواهند رسید.

شهرستان رزن در ۷۰ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha