۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85560873
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یکهزار هکتار به محدوده شهرهای استان بوشهر الحاق شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در راستای نهضت ملی مسکن یکهزار و ۷۲۰ هکتار زمین به محدوده شهرهای این استان الحاق شد.

سید محمود دستغیبی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرا طرح نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و دیگر طرح‌ها ۱۱ هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی زمین در سطح استان بوشهر تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: معادل چهار هزار و ۵۰۰ واحد زمین به‌صورت ویلایی و گروهی به مردم واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به حمایت ویژه از طرح جوانی جمعیت، بیان کرد: تاکنون ۲ هزار قطعه زمین مسکونی به این طرح در شهرها و روستاهای استان بوشهر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به افزایش طول راه‌های استان بوشهر به میزان ۲۴۴ کیلومتر در دولت سیزدهم افزود: این راه‌های شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و محورهای روستایی است.

دستغیبی ادامه داد: افتتاح کمربندی دوراهک به کنگان به طول ۱۳.۵ کیلومتر، بهره‌برداری از ۱۱ کیلومتر بزرگراه اهرم - برازجان، ۶ کیلومتر از محور ساحلی دیر به کنگان و سه کیلومتر محور گناوه به گچساران از دیگر طرح‌های شاخص اجرا شده در استان در دولت سیزدهم است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: ۱۰۰ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه‌سازی استان بوشهر طی سه سال اخیر اجرا و افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: محور چهار خطه در شهرستان عسلویه یکی از طرح‌های شاخص استان است که به شکل چهار خطه و به طول ۲۶ کیلومتر اجرا شده است.

دستغیبی گفت: معادل چهار هزار و ۵۰۰ واحد زمین به‌صورت ویلایی و گروهی به مردم واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به حمایت ویژه از طرح جوانی جمعیت، افزود: تاکنون ۲ هزار قطعه زمین مسکونی به این طرح در شهرها و روستاهای استان بوشهر اختصاص یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha