۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85560952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختلاف خانوادگی منجر به قتل زن ۲۲ ساله زنجانی شد

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
کد خبر: 85560952
اختلاف خانوادگی منجر به قتل زن ۲۲ ساله زنجانی شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از قتل زن ۲۲ ساله به دست همسرش خبر داد و گفت: قاتل انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کاراگاه محمدعلی آدینه لو روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وصول گزارش انتقال مصدوم ناشی از ضربات چاقو به بیمارستان بلافاصله تیمی از کارآگاهان به بیمارستان اعزام و تحقیقات خود را شروع کردند.

وی افزود: با حضور کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی در بیمارستان گزارش قتل مصدوم که زنی ۲۲ ساله بود در بیمارستان تائید شد.

سرهنگ آدینه لو اظهار داشت: تحقیقات میدانی پلیس از محل سکونت مقتول حاکی است مقتول بعد از مشاجر و دعوا با همسرش مصدوم و از طریق وی به بیمارستان منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شوهر مقتول در ابتدا منکر هر گونه درگیری با همسرش شده ولی در مواجهه با ادله پلیس، لب به اعتراف گشود و اعلام کرد پس از دعوا و مشاجره با همسرش او را با ضربات چاقو مصدوم و به بیمارستان منتقل کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان انگیزه قاتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: پرونده مقدماتی تشکیل و متهم با قرار مناسب قضایی روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha