استاندار مرکزی: افزایش سرمایه بانک مسکن تنها راه شتاب‌بخشی به پروژه اقدام ملی است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: افزایش سرمایه بانک مسکن راه حل اصولی برای رفع مشکلات پروژه اقدام ملی مسکن در کشور و این استان است.

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکزی به مناسبت روز خبرنگار، در اراک، افزود: این افزایش سرمایه در قانون بودجه آمده که موجب می‌شود تا گره بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات متقاضیان اقدام ملی، باز شود.

وی بیان کرد: طرح اقدام ملی در حوزه بانکی با مشکلاتی همراه شده که تدابیر لازم در سطح کشوری می‌تواند راهگشای موانع پیشرو در این طرح باشد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: وقفه‌ای در طرح اقدام ملی هشت‌هزار و ۱۰۰ واحدی اراک ایجاد شده اما اکنون در مسیر ساخت و ساز قرار گرفته است.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: عملکرد تمام بانک‌های عامل در تزریق تسهیلات به پروژه نهضت ملی مطلوب است و تنها بانکی که همکاری چندانی نداشته و عامل اصلی تاخیر پروژه محسوب می‌شود، بانک مسکن است.

وی گفت: یکی از پیمانکاران پروژه هشت‌هزار و ۱۰۰ واحدی اراک از تیم ضعیفی استفاده کرد که این انتخاب موجب شد تا روند پیشرفت فیزیکی غیرقابل قبول و نارضایتی متقاضیان را به دنبال داشته باشد.

۱۴۱ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha