۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85561014
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پذیرای نقدهای خبرنگاران هستیم

رشت - ایرنا - معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی گفت: پذیرای نقدهای خبرنگاران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حسین محمدیان روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که از سوی شورای هماهنگی بانک‌های گیلان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه‌های گیلان برای توسعه استان همراه هستند؛ هر جا که نقد وارد بود منصفانه انتقاد کردند ما نیز ضمن دقت به نقدها برای رفع مشکلات تلاش کردیم.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه گیلان به کمک و همراهی خبرنگاران نیاز است اضافه کرد: حجم کار در حوزه‌های مختلف گیلان اعم از حیطه اقتصادی بالاست از اینرو ممکن است در مواردی غفلت صورت گیرد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری گیلان بیان کرد: حوزه اقتصادی گیلان به رغم شرایط بد کشور و تحریم‌های شکننده طی ۳ سال دولت سیزدهم عملکرد مناسبی داشته و اقدامات خوبی در این ارتباط شده‌است.

وی با تشریح وضعیت حوزه اقتصادی گیلان اظهار کرد: نرخ بیکاری در گیلان بر اساس سال ۱۴۰۲ حدود ۶.۱ دهم درصد است که این آمار کمتر از میانگین کشوری بوده و مشارکت اقتصادی با ۴۵ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

محمدیان در ادامه با بیان اینکه گیلان در پرداخت تسهیلات ۱۸ بند الف جزو سه استان برتر کشور است اضافه کرد: بر اساس آخرین رصد بیش از ۷۲ درصد منابع استان مصرف شد و بانک‌ها در پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان نیز در سخنانی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از خبرنگاران اظهار کرد: قلم فرسایی خبرنگاران هر چند از باب نقد می‌تواند مسئولان استان را به چالش بکشد اما موثر و کارساز است.

علیرضا نوروزی با اشاره به راه‌اندازی مرکز ملی تامین تولید در وزارت اقتصاد و دارایی افزود: برای طرح‌های پیشران و پروژه‌هایی که مبالغ تامین مالی آنها بالاست به این مرکز ملی معرفی می‌شوند.

رئیس امور شعب بانک ملی گیلان نیز در این مراسم در سخنانی با قدردانی از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویای و چشم بینای جامعه هستند و در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی نقش مهمی دارند.

علیرضا رجبی با تشریح تسهیلات خرد از سوی بانک به مردم افزود: منابع ودیعه مسکن، خانه دار شدن در طرح نهصت ملی مسکن و خرید های خرد هر خانوار اعم تسهیلات خرد به متقاضیان است.

در پایان این مراسم جمعی از خبرنگاران تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha