خبرنگاران ایرنا یزد به دیدار خانواده عکاس و خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی رفتند+فیلم

یزد- ایرنا- رییس و خبرنگاران ایرنا مرکز یزد، همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار به دیدار خانواده یک عکاس و خبرنگار شهید این رسانه و همچنین یکی از بازنشستگان خبرگزاری جمهوری اسلامی رفتند.

به گزارش ایرنا، پرسنل ایرنا یزد به دیدار والده و برادر شهید "سید مهدی میرافضلی"، عکاس و خبرنگار ایرنا رفتند و ضمن تبریک روز خبرنگار، دقایقی را با آنها به گفتگو نشستند.

شهید سیدمهدی میرافضلی سریزدی، عکاس و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال ۱۳۴۷ در "سریزد" مهریز در استان یزد متولد شد و در سال ۱۳۶۸ به استخدام این سازمان در آمد.

وی همواره به دنبال شکار لحظه ها بود و دوربین خود را همانطور که تا آخرین لحظات زندگی در کنار داشت هرگز از خود دور نکرد.

بسیاری از همکاران ایرنا، آثار اجتماعی با خمیرمایه انسانی را در عکس های "سیدمهدی" به وضوح می دیدند. از این شهید دو فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است.

در آذرماه سال ۸۴ یک فروند هواپیمای "سی ۱۳۰" ارتش جمهوری اسلامی که حامل خبرنگاران، گزارشگران و تصویربرداران تعدادی از رسانه های جمعی و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی برای عزیمت به محل برگزاری مانور آبی خاکی نیروی دریایی ارتش در منطقه چابهار بود، به علت نقص فنی در شهرک مسکونی توحید نیروی هوایی،درجنوب غربی تهران سقوط کرد و تمام ۹۷ سرنشین آن جان باختند.

شهیدان سید مهدی میرافضلی و سپهدار ساجدی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و دو نفر از دانشجویان دانشکده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی از جمله سرنشینان این هواپیما بودند.

کارکنان ایرنا همچنین به مناسبت روز خبرنگار به دیدار "سید محمود جلالی مقدم"، کارمند بازنشسته ایرنا که در سال ۸۰ به افتخار بازنشستگی نائل آمد رفتند و روز خبرنگار را به وی تبریک گفتند.

جلالی مقدم که اکنون ۸۶ بهار را پشت سرگذاشته در گفتگو با همکاران خود در ایرنا از خاطرات شیرین دوران فعالیت خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha