۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 5515
کد خبر: 85561044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران موسیقی، نغمه‌ساز تلاش‌های هنرمندان هستند

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران هنر و موسیقی را نغمه‌ساز زحمات و تلاش‌های هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر دانست.

به گزارش ایرنا، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران هنر و موسیقی را نغمه‌ساز زحمات و تلاش‌های هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر دانست.

متن پیام وی به این شرح است:در روزگاری که دست‌هایی در جهان قصد وارونه کردن حقیقت را دارد، مخابره پیام حق، ارزش واقعی خود را نشان می‌دهد. صدق و پاکدستی خبرنگاران ایران اسلامی عزیز ما یکی از مصادیق بی بدیل آن در جهان است که باید به آن افتخار کرد.

خبرنگاران حوزه هنر و خصوصا موسیقی، همواره نغمه‌ساز زحمات و تلاش‌های هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر بوده و هستند و از این رو سهم به‌سزایی در آگاهی مردم هنردوست میهن ما دارند. بدون آنان هنرِ خلاق و بدیع چیره‌دستان و ذوق‌آفرینان ما آنطور که باید و شاید شناخته نمی‌شود.

بنابراین باید به همه شما اصحاب عزیز، محترم و گرانقدر رسانه و خبر خسته نباشید، گفت و برای همه همراهی‌ها و همدلی‌های شما دوستان گرامی در این ایام تشکر و قدردانی کرد.»

پیام تبریک مدیر کانون‌های خدمت رضوی پایتخت برای روز خبرنگار

صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران هم در پیامی با تبریک روز خبرنگار تاکید کرد: خبرنگاران با فعالیت متعهدانه، دلسوزانه، صادقانه و امانت‌دارانه‌شان می‌توانند وجدان‌های بیدار را متوجه زیبایی‌ها و روشنی‌ها سازند.

در این پیام که با حدیثی از امام رضا (ع) شروع شده که فرمودند «رحمت خدا بر بنده‌ای که امر ما را زنده کند، دانش‌های ما را فرا گیرد و به مردم بیاموزد. اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می‌دانستند از ما پیروی می‌کردند»، آمده است:

خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهم و مؤثری در آگاهی‌بخشی، روشن ساختن حقایق و جهاد تبیین دارند؛ آنها چشم بینا و زبان گویای مردم هستند که با نثار جانِ خویش نیز به روایت حقایق می‌پردازند.

از این رو خبرنگاران در عرصه مهم و والایی فعالیت دارند که با عمل متعهدانه، دلسوزانه، صادقانه، مسئولانه و امانت‌دارانه می‌توانند وجدان‌های بیدار را متوجه زیبایی‌ها و روشنی‌ها سازند.

در توجه گسترده مردم از سراسر جهان به اهل بیت (ع) و حضرت رضا (ع) امام مهربانی‌ها، خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی داشته‌اند که با تداوم این نقش‌آفرینی می‌توان عطر رضوی را در سرتاسر فضای جامعه آکنده کرد. 

از تلاش‌ها و اقدامات تمامی اصحاب رسانه به‌خصوص خبرنگاران عزیزی که در انعکاس فعالیت‌های خادمیاران و یاوران رضوی در کانون‌های خدمت رضوی نقش داشتند، تشکر می‌کنم و این روز را تبریک می‌گویم.

۱۷ مرداد مصادف با شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha