خبرنگاران در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند

ارومیه - ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند و در بسیاری از موارد، وظیفه خود را در این خصوص به خوبی انجام داده اند.

به گزارش ایرنا، علیرضا نوروزی روز چهارشنبه به همراه رییس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در دفتر ایرنا آذربایجان غربی حضور یافت و ضمن تبریک روز خبرنگار به رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: رسانه ها در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش خطیری برعهده دارند و در این مسیر تحقق مطالبات رهبری باید در اولویت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رسانه و خبرنگار متعهد جامعه را به سمت رشد و توسعه سوق داده و از آسیب های اجتماعی در امان نگه می دارد.

وی اظهارکرد: خبرنگاران نقش موثری در آگاهی بحشی به جامعه در حوزه های مختلف اعم از اجتماعی و فرهنگی دارند و می توانند با اطلاع رسانی صحیح جامعه را به سمت رشد و شکوفایی سوق داده و آینده بهتری برای آن رقم بزنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: انعکاس صحیح وقایع توسط خبرنگاران آرامش روانی را برجامعه حاکم کرده و مهمتر از آن جلوی دروغ پردازی های رسانه های معاند را می گیرد.

نوروزی با اشاره به توسعه زیرساخت های فرهنگی در استان طی سال های اخیر گفت:در این مسیر با همه توان قدم برداشته ایم و با وجود کمبودهای اعتباری، سعی شده است که این زیرساخت ها به خوبی احداث و مدیریت شود.

وی همچنین با قدردانی از تلاشهای خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکزآذربایجان غربی در راستای انعکاس اخبار حوزه فرهنگی در استان اظهار امیدواری کرد که در این مسیر موفقیت های روزافزونی نصیب این خبرگزاری شود.

رییس خبزگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین رییس گروه رسانه اداره کل در راستای ارتقای کمی و کیفی حوزه رسانه اظهار کرد: این اداره کل همواره با رسانه ها تعامل خوبی داشته است.

صابر چهرقانی ادامه داد: تلاش در راستای ایجاد تعامل بین مردم و رسانه ها و همچنین مسوولان و رسانه ها در استان از جمله اقدامات مهم و موثر این اداره کل بوده است.

به گزارش ایرنا، امروز ۱۷ مرداد به عنوان سالروز شهادت شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha