خبرنگاران در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی نقش‌آفرین هستند

مشهد- ایرنا- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: خبرنگاران در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی نقش‌آفرین و اثرگذار هستند.

امیر دایی صراف روز چهارشنبه با حضور در دفتر ایرنا مشهد با تبریک روز خبرنگار افزود: جهان امروز، دنیای کسب مهارت و تسلط به مهارت‌های مختلف است و به همین دلیل فردی که دارای مهارت باشد بیکار نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده اشتغال، آموزش مهارت است، بیان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند در توسعه اهمیت و ضرورت فراگیری مهارت نقش‌آفرینی کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی اظهار کرد: در توصیف عملکرد دولت سیزدهم همین بس که شمار آموزشگاه‌های آزاد از ۹۰۰ به سه هزار آموزشگاه رسید که افزایش بیش از سه برابری داشته است.

وی ادامه داد: مهارت جوامع بشری در زمینه‌های مختلف موجب توسعه و پیشرفت هر کشور می‌شود که در این راستا در حوزه آموزش های فنی و مهارتی نیز تلاش‌های متعدد و گسترده‌ای رقم خورده است.

خبرنگاران در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی نقش‌آفرین هستند

صراف اظهار کرد: وجود بزرگترین مرکز ساخت پهپاد، فعالیت زنجیره تولید انیمیشن با حضور ۶ شرکت خصوصی در این زمینه، ایجاد مرکز آموزش بازی و سرگرمی، مرکز نوآوری چرم و مرکز نکارگری روی چوب از جمله زمینه‌ها و عرصه‌های نوین فعالیت در حوزه آموزشهای مهارتی خراسان رضوی هستند.

وی در پایان ضمن قدرشناسی از زحمات خبرنگاران گفت: خبرنگاران ایرنا در تمامی عرصه‌های فعالیتی این اداره کل همراه و همیار ما هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha