تعیین شعبه ویژه بازپرسی برای رسیدگی به شکایت خانواده دختر نوجوان

تهران- ایرنا- دادستان نظامی تهران از تعیین شعبه ویژه بازپرسی برای رسیدگی به شکایت خانواده دختر نوجوان خبر داد و گفت: همه عوامل حاضر در صحنه با همکاری و معرفی فراجا شناسایی و از طریق بازرسی فراجا احضار شده‌اند.

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، شب گذشته فیلمی از برخورد با دو دختر نوجوان در فضای مجازی منتشر و درج شده که قاضی کشیک دادسرای نظامی تهران، دستور انتشار این فیلم را داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کرمی اظهار داشت: در روزهای اخیر گزارش و شکواییه‌ای به دادسرای نظامی تهران واصل شد و بلافاصله باارجاع آن به بازپرس ویژه، تحقیقات دادسرا در این رابطه آغاز شد.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات، بازپرس ویژه، دستور جمع آوری همه مستندات، از جمله استخراج فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف را، به منظور ثبت در پرونده، به ضابطین خاص صادر کرد.

دادستان نظامی تهران خاطرنشان کرد: از اولین اقدامات در نظر گرفته شده در این پرونده، شناسایی و معرفی مأموران حاضر در صحنه بود.

وی اضافه کرد: بازپرس صرفا دستور استخراج فیلم برای ثبت در پرونده را صادر کرده و هیچ دستور یا مجوزی برای تحویل آن به شاکی یا وکیل وی و یا انتشار آن در رسانه‌ها صادر نکرده است. ضمنا فیلم منتشر شده، از زاویه‌ای متفاوت از فیلم موجود در پرونده است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر پرونده در مرحله بر اساس این گزارش در حال حاضر پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات قرار دارد و همه دستورهای قضایی لازم برای کشف ابعاد مختلف اتفاق پیش آمده به صورت قاطع صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha