۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85561129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دما در خراسان‌رضوی به ۴۵ درجه می‌رسد

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85561129
دما در خراسان‌رضوی به ۴۵ درجه می‌رسد

مشهد-ایرنا-کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: گرمای هوا در مناطق گرمسیر استان برای فردا (پنجشنبه) به ۴۵ درجه سلسیوس می‌رسد که بالاترین دما از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

محمد غیوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوا در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی از جمله کلانشهر مشهد به بیش از ۴۰ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: هوای گرم تا اوایل هفته آینده ماندگار خواهد بود و پس از آن به تدریج از گرمای هوای در خراسان رضوی کاسته خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: وزش باد نیز از ظهر امروز در استان شدت می گیرد که با شدت گرفتن آن خیزش گرد و غبار به مناطق مختلف از جمله کلانشهر مشهد دور از انتظار نخواهد بود.

غیوری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۵ درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای ۴۲ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۷ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اظهار کرد: دمای کنونی مشهد ۳۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۲۲ تا ۳۸ درجه در نوسان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha