۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85561148
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عامل ۳۰ فقره کیف قاپی در خرم آباد دستگیر شد

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85561148
عامل ۳۰ فقره کیف قاپی در خرم آباد دستگیر شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارق حرفه ای ۳۰ فقره سرقت موبایل و کیف قاپی در شهرستان خرم آباد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی وقوع موبایل قاپی در سطح شهر خرم آباد موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ خرم آباد با تلاش های شبانه روزی، بررسی های میدانی و اقدامات پلیسی موثر، سارق کیف قاپ را در حین ارتکاب جرم رویت و طی یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند و به مقر انتظامی ارجاع دادند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از ۵۰ قلم انواع اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد که به ۳۰ فقره کیف قاپی اعتراف کرد و یک مالخر نیز دستگیر شد.

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت نیز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو، بلافاصله موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی ۲ سارق به هویت معلوم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به سه فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف و پس از بازسازی صحنه های سرقت به همراه پرونده های متشکله به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha