شهید محمود صارمی نماد ایثار و از خودگذشتگی است

اهواز - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حجت(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: شهید محمود صارمی علاوه بر نقش آفرینی در جامعه و درخشش در حوزه اطلاع رسانی، نماد ایثار و از خودگذشتگی است.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالطیف طباطبایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری ایرنا، اظهار کرد: شهید محمود صارمی و شهید رهبر از شهدای گرانقدر خبرنگار بودند که جان عزیزشان را در مسیر اطلاع رسانی فدا کردند.

وی یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی داشت و افزود: یاد و خاطره خبرنگاران شهید غزه را نیز گرامی می داریم؛ این شهدای گرانقدر باوجود مصونیت بین المللی از طرف رژیم جعلی صهیونیستی مورد هدف قرار گرفته و این درحالی است که این رژیم جنایتکار مرتب ادعای رعایت حقوق بشر و دموکراسی را نسبت به خبرنگاران و عکاسان دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حجت(عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: در ماه های اخیر نیز بیش از ۲۰۰ خبرنگار مجاهد در راه انعکاس مظلومیت مردم غزه و فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی به شهادت رسیدند که یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را نیز گرامی می داریم.

وی گفت: حرفه خبرنگاری مبتنی بر سه اصل صحت، دقت و صراحت است که رعایت این سه اصل، این شغل را در مسیر جهاد تبیین قرار می دهد.

وی بیان کرد: خبرنگاران در راستای جهاد تبیین مورد انتظار رهبر معظم انقلاب ایفای نقش کنند؛ رسانه ها مخاطبان بالایی دارند و می توان به خوبی دستاوردهای انقلاب و نظام را برای ملت بازگو و تبیین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی گفت: خبرنگاری شغل هدایتگری است که از رسالت های انبیا به شمار می‌رود و جایگاه بالایی در جهان دارد.

وی تصریح کرد: خبرنگار باید در انتشار اخبار، از غرض‌های شخصی به دور بوده و نگاهی ملی داشته باشند و نسبت به مسئولان رعایت انصاف را داشته و آنها نیز نسبت به رسانه ها، منصفانه عمل کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حجت(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: همچنین انتظار می رود انتشار اخبار موفقیت‌های سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها به خصوص در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: رسانه یک ابزار بی جان است اما خبرنگاران با تولید محتوای رسانه ای خود به آن جان می بخشند؛ جامعه بدون ارتباط، وجود خارجی ندارد و هویت بخش جامعه، برقراری ارتباط بین انسان ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی رسانه را ابزاری مهم برای برقراری ارتباط و فرهنگ سازی دانست و گفت: رسانه‌ها مهمترین عناصر تاثیرگذار بر جامعه هستند و برای رساندن پیام به جهانیان نقش اصلی دارند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در سخت ترین شرایط آب و هوایی و میدان های سخت و پرخطر و عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای انعکاس رویدادهای مهم، نقش اصلی و برجسته ای دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حجت(عج) نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: رسانه‌ها همواره پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و مشکلات مختلف جامعه را در کوتاه ترین زمان به مسئولان مربوطه منتقل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha