۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85561206
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۶۲۰ فلسطینی در کرانه‌ باختری

تهران-ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۶۲۰ فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که با شهادت «محمد علی ابوحجاب»، تعداد شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۶۲۰ نفر رسید.

این وزارتخانه اعلام کرد که ۱۴۵ نفر از این شهدا، کودک و ۹ نفر زن هستند.

طبق این گزارش، «محمد علی ابو حجاب» جوان فلسطینی که روز سه شنبه در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در شهر جنین مجروح شده بود، امروز به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) بر دامنه حملات خود در کرانه باختری افزوده است.

همزمان با جنگ ویرانگر در نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید بر جای گذاشته، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش‌ها و درگیری‌های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و یورش به محله‌ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.

مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی همچنین عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام می دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت صدها فلسطینی را نیز در کرانه باختری شهید و زخمی کرده است.

افزایش عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری، باعث نگرانی شدید رژیم اشغالگر از تکرار هفتم اکتبری است که این بار در کرانه باختری رخ دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha