ایرنا همواره به انعکاس واقعیت ها می پردازد

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85561214
ایرنا همواره به انعکاس واقعیت ها می پردازد

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی قزوین با تاکید بر جایگاه ارزشمند ایرنا به عنوان یک رسانه قابل اعتماد گفت: خبرنگاران مجموعه ایرنا مرکز قزوین همواره با اخلاق مداری به انعکاس واقعیت ها می پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود موسوی صانع روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین به فعالیت شبانه روزی، تاثیرگذار و حضور فعال ایرنا در برنامه های خبری اظهار کرد: مراعات اخلاق حرفه ای مهمتر از خود شغل است که این مساله در خصوص کارکنان ایرنا صادق است.

وی ادامه داد: رسانه ها می توانند مشاوران خوبی برای مسوولان اجرایی باشند و با قدرت قلم و نوشتن بر به بازتاب هر چه بهتر و اثر بخشی فعالیت ها و اقدامات موجود در جامعه کمک کنند.

موسوی صانع بیان کرد: شهروندان و دولت باید به تاثیر مستقیم مالیات بر اقتصاد توجه ویژه تری داشته باشند، چراکه هر کشور و استانی برای توسعه خود، بسترهای لازم مالیات را فراهم می‌آورد و بیش از گذشته به این مهم توجه می کنند که لازم است رسانه های استان با همکاری مداوم خود در جهت افزایش آگاهی مردم در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

مدیرکل امور مالیاتی قزوین خاطرنشان کرد: رسانه می تواند با اخبار خود، امید یا یاس را در جامعه رواج دهد که دادن امید به مردم رشته های اتصال به زندگی و حیات را محکم ترخواهد کرد، چراکه تجربه نشان داده تحقق و توسعه هر استانی بدون انگیزه و امید محقق نخواهد شد.

ایرنا همواره به انعکاس واقعیت ها می پردازد

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: رسالت رسانه ها و خبرنگاران بسیار مهم است و باید ضمن بیان مشکلات، به خدمات نظام و پیشرفت های انجام شده نیز به خوبی بپردازند و در جامعه نشاط و امید ایجاد کنند.

رضا اسدی ادامه داد: امانت داری و اخلاق مداری یک نیاز حیاتی برای رسانه ها است و این ۲ ویژگی نقشی بسیار مهمی در میزان جذب مخاطبان دارد، اگر خبرنگاران رسالت واقعی خود را به درستی انجام دهند جامعه به سمت سازندگی پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره بر تولیدات خبری، تحلیل‌ و برآوردهای اجتماعی و سیاسی موضوعات روز متمرکز شده است، در حالی که متاسفانه بیشتر رسانه‌ها از فضای تولید محتوا دور شده و به سمت بازنشر اخبار رفته‌اند.

گفتنی است، هفدهم مرداد ماه سال ۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha