۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85561227
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجمع خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85561227
مجمع خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد

اصفهان- ایرنا- مجمع خبرنگاران اصفهان با هدف حمایت از جامعه خبرنگاری استان همزمان با روز خبرنگار و میلاد پر برکت امام محمد باقر(ع) تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان روز چهارشنبه در جلسه تشکیل این مجمع گفت: مجمع خبرنگاران از کسانی تشکیل می‌شود که صرفا شغل آنها خبرنگاری است یا در این حرفه بصورت جدی و مستمر فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام میثم ریاحی افزود: مجمع از پذیرش افراد غیرخبرنگار اعم از مدیران روابط عمومی، صاحب امتیاز مطبوعات، مدیر مسوول، سردبیر، دبیر، عکاس، بازاریاب، مسوولان دفاتر، نویسندگان و هر عنوان شغلی جز خبرنگاران معذور است و فقط خبرنگاران شهره به کار رسانه‌ای می توانند به عضویت آن درآیند.
وی با بیان اینکه مجمع خبرنگاران اصفهان به هیچ وجه سیاسی، حزبی و جناحی نیست، ادامه داد: هدف اصلی آن پیگیری مسائل خبرنگاران و انعکاس هماهنگ و درست مشکلات مردم و پیگیری مطالبات استان است.
مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان اظهار داشت: مجمع خبرنگاران تابع قوانین جمهوری اسلامی است و اساسنامه‌ای نیز با همین مبنا تدوین خواهد کرد.
وی اضافه کرد: این تشکل به مرور و همزمان با فعالیتش از خبرنگاران استان برای حضور و عضویت در مجمع دعوت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، مجمع خبرنگاران اصفهان امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و جمعی از خبرنگاران فعالیت خود را آغاز کرد.
اعضای مجمع یاد شده در پایان جلسه میثاق نامه‌ای را امضا کردند تا با وحدت و انسجام بیشتری فعالیت خود را دنبال کنند.

اینک ۲۱۷ خبرنگار در استان اصفهان عضو خانه مطبوعات هستند که ۲۰۹ نفرشان از اعضای اصلی و هشت نفر نیز از اعضای افتخاری این خانه هستند.

همچنین تعداد قابل توجهی از خبرنگاران عضو انجمن صنفی خبرنگاران این استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha