۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85561255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران تلاشگران عرصه جهاد تبیین هستند

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85561255
خبرنگاران تلاشگران عرصه جهاد تبیین هستند

مشهد-ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خبرنگاران تلاشگران عرصه جهاد تبیین و منعکس کننده واقعیت‌های جامعه هستند.

سید امیر شوشتری روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در ایرنا مرکز خراسان رضوی افزود: رسالت انبیاء تبلیغ است و مهمترین وظیفه خبرنگاران نیز انعکاس همین رخدادها است.

وی با بیان اینکه البته تبلیغ نیز می‌تواند جهت‌دار باشد و درست بودن این جهت نیز بسیار مهم است، اظهار کرد: ۸۰ درصد تحولات، جنگ ها و صلح‌ها در جهان بر موج رسانه‌ای شکل گرفته و رقم خورده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: در جریان تلاش رژیم صهیونیستی برای نسل کشی در فلسطین و غزه نیز این رسانه‌ها هستند که این نیت شوم را برای افکار عمومی روشن می کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که ترور گزینشی خبرنگاران پوشش دهنده این رخدادها در ادامه ترور شخصیت‌ها و دانشمندان هسته ای ایرانی و فلسطینی با هدف جلوگیری از بیان و پوشش اخبار در این زمینه است.

به گفته وی، خبرنگاران مسیر درستی را در جهت انجام وظایف خود در پیش گرفته‌اند.

خبرنگاران تلاشگران عرصه جهاد تبیین هستند

حضور شماری از دانش‌آموزان و فرهنگیان به نمایندگی از جامعه دانش‌آموزان و معلمان خراسان رضوی و تبریک روز خبرنگار به همراه خواندن دکلمه‌ای مرتبط با این روز توسط یکی از دانش آموزان از حاشیه‌های این دیدار بود.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک و نیم میلیون دانش‌آموز و ۹۰ هزار معلم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha