شهردار تهران: نگاه قرآنی باعث بهبود خدمات رسانی به مردم می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار تهران با بیان اینکه در مدیریت شهری ششم توجه به روح و جسم شهر تهران یک اصل اساسی است، گفت: نگاه قرآنی باعث بهبود خدمات رسانی به مردم می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عیرضا زاکانی روز چهارشنبه در آیین پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی که به میزبانی ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، افزود: در مدیریت شهری ششم توجه به روح و جسم شهر تهران یک اصل اساسی است و تهران و شهروندان ساکن آن در پرتو این توجه باید متحول شوند تا کشور بر پایه این تحول تاثیر گیرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قرآنی به ویژه شهید رئیسی ادامه داد: مدیریت شهری آغازگر این مسیر تحول است که محور آن توجه به قرآن و دقت در آیات آن است که این امر برای ما سعادت دنیوی و هم پیروزی اخروی دارد.

زاکانی با قدردانی از دست‌اندرکاران پنجمین رویداد قرآنی «آیه‌های مهربانی»؛ اظهار کرد: تلاش ما در مدیریت شهری ششم میدان دادن به آموزه‌های قرآنی است زیرا در مدیریت شهری نگاه قرآنی باعث تغییر در نحوه خدمت‌رسانی شده و به سود مردم نیز خواهد شد.

شهردار تهران یادآور شد: امیدوارم در گام بعدی رویداد قرآنی «ٱیه‌های مهربانی» این ۸۸۸۸ حافظ سوره واقعه به ۱۴ هزار حافظ سوره ملک در خانواده بزرگ شهرداری تهران برسد.

زاکانی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: در این ایام عزیز که همزمان شده‌است با راهپیمایی اربعین حسینی؛ امیدواریم با لطف الهی مستضعفان و مظلومان بتوانند حق خود را از ظالمان بگیرند و پس از ۷۵ سال اشغالگری شاهد آزادی فلسطین باشیم.

به گزارش ایرنا، پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی با حضور شهردار تهران در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد و در این جشنواره ۱۲ هزار نفر از کارکنان شهرداری که در واقع ۱۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی هستند در ابن جشنواره حضور داشتند.

به تمام حافظان سوره واقعه بیش از ۸ هزار نفر نفری یک میلیون تومان اهدا شد همچنین تمامی کودکان زیر ۱۰ سال حاضر در برنامه و همچنین نفرات برگزیده بخش قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم و اذان ضمن تجلیل جایزه دریافت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha