نرخ جدید نان در هرمزگان اعلام شد

بندرعباس - ایرنا - رییس اتحادیه نانوایان بندرعباس با اشاره به نرخ جدید افزایش نان در هرمزگان، گفت: براساس ابلاغ شورای آرد و نان هرمزگان و نرخ نامه‌های جدید، قیمت نان در استان از امروز ۱۷ مردادماه ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اتحادیه آرد و نان بندرعباس، حسین مهرنوش روز چهارشنبه بااعلام این خبر اظهار کرد: براساس ابلاغیه قیمت نان لواش و تافتون ۱۴۰ گرمی پنج هزار ریال، بربری ساده ۴۲۰ گرمی ۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال و یک رو کنجدی ۴۱ هزار و ۲۵۰ ریال و نان سنگک ۵۰۰ گرمی نیز ۳۱ هزار و ۲۵۰ ریال اعلام شد.

وی باتوجه به اینکه ۹۵ درصد واحدهای نانوایی هرمزگان مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند هستند، بیان کرد: از امروز چهارشنبه نرخ‌های جدید روی دستگاه‌های کارت خوان نانوایی‌ها اعمال شده و قیمت پلاستیک نیز ۱۰ هزار ریال اعلام شده است.

از امروز چهارشنبه نرخ‌های جدید روی دستگاه‌های کارت خوان نانوایی‌ها اعمال شده و قیمت پلاستیک نیز ۱۰ هزار ریال اعلام شده است.

رییس اتحادیه نانوایان بندرعباس اظهار کرد: نرخ نان‌های کلوکی، ماشینی و روغنی نیز ۲۵ درصد افزایش یافته است.

مهرنوش با اشاره به اینکه هرساله دوره های آموزشی برای نانوایان برگزار می‌شود، اظهار کرد: به دلیل شرایط اقلیمی و نوسان کیفیت گندم، نانوایان با چالش‌هایی مواجه هستند که از شرکت غله و خدمات بازرگانی استان درخواست کردیم به این موضوع رسیدگی کنند که درواقع پیگیر این موضوع بوده و تعامل خوبی هم با نانوایان دارند و تمام مشکلات و چالش‌های ما را رصد و پایش می‌کنند.

از روز گذشته شماری از نانوایان شهر بندرعباس در اعتراض به افزایش نیافتن قیمت نان از پخت نان خودداری و نانوایی‌های خود را تعطیل کردند که این امر گلایه مندی شهروندان را بدنبال داشته است.

۴۴۰ واحد نانوایی در بندرعباس مشغول به فعالیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha