۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85561325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران پشتوانه مردمی قوی برای نظام هستند

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85561325
خبرنگاران پشتوانه مردمی قوی برای نظام هستند

شهرکرد- ایرنا- دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت مهمی برعهده دارند و در عرصه‌های مختلف پشتوانه مردمی قوی برای نظام هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمد کریمی روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد شهدای عرصه رسانه به ویژه شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاری رسالت خطیر و بزرگی است و با سایر حرفه‌ها تفاوت‌هایی دارد که اهمیت آن را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: یکی از وجوه تمایز حرفه خبرنگاری این است که فعالان این عرصه محدود به زمان و مکان خاصی نیستند و اقتضا می‌کند در تمام اوقات شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با قدرانی از خدمات و تلاش‌های خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) افزود: ایرنا از جمله خبرگزاری‌هایی است که در پوشش اخبار حوزه نماز ، معارف دین و مهدویت عملکرد خوبی دارد و اخبار را به موقع و در کمال صحت و دقت منتشر می‌کند.

کریمی یادآور شد: رسانه‌ها در نظام جمهوری اسلامی پشتوانه خوبی برای ارتباط بین مردم و مسوولان هستند و قدردان خدمات آنها هستیم.

به گزارش ایرنا، در این دیدار لوح تقدیری به امضای سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از سوی دبیر ستاد اقامه نماز استان به خاطره حسین زاده خبرنگار ایرنا در مرکز چهارمحال و بختیاری برای پوشش خبری حوزه فرهنگ ، رسانه و نماز اهدا شد.

خبرنگاران پشتوانه مردمی قوی برای نظام هستند

۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha