۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تقویت زیرساخت‌های شهری کنگاور اختصاص یافت

کنگاور - ایرنا - شهردار کنگاور در ورودی شرقی استان کرمانشاه از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به این نهاد برای تقویت زیرساخت های شهری در طول مسیر تردد زوار اربعین خبر داد.

به گزارش ایرنا، بیژن قزوینه عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار و با تبریک ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه ها و اقدامات موثر برای خدمات رسانی به مردم و زائران اظهار کرد: از سهمیه اعتبار اربعین که به شهرداری‌های استان اختصاص یافت ۹۰ میلیارد ریال بابت خرید ۲ دستگاه مکانیزه جمع‌آوری زباله و ۵۰ میلیارد نیز صرف خرید آسفالت خواهد شد.

وی با بیان اینکه با خرید خودروهای مکانیزه سایت زباله به خارج از شهر کنگاور انتقال پیدا خواهد کرد، افزود: هم اکنون سایت زباله در ورودی کنگاور از سمت همدان قرار دارد که دود ناشی از سوزاندن و بوی تعفن آن نارضایتی‌ زیادی ایجاد کرده است.

قزوینه در ادامه با اشاره به آغاز نهضت آسفالت در کنگاور اظهار کرد: هم اکنون ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت، موزاییک فرش معابر و زیرساخت‌های عمرانی سطح شهر در حال هزینه شدن است.

وی با بیان اینکه محدوده کل شهر کنگاور ۷۰۰ هکتار است، افزود: برای حل مشکل آسفالت بخشی از خیابان‌ها و معابر اخیرا خرید هشت هزار تن قیر به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شد و مرحله دوم آسفالت محلات نیز بزودی آغاز خواهد شد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه در مسیر اصلی زوار اربعین قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha