۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85561370
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۴۵۰ مجرم در اجرای طرح اقتدار امنیت شهرستان ری

شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح اقتدار و ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان ری و دستگیری ۴۵۰ متهم در تمامی جرائم، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در با هدف مقابله با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت محلات- دستگیری محکومین متواری-متلاشی نمودن باند های توزیع مشروبات الکلی-سرکشی از صنوف به خصوص قهوه خانه ها و برخورد با حاملین سلاح های سرد و گرم غیر مجاز به مدت ۴۸ساعت در شهرستان ری اجرا گردید؛ در زمان اجرای طرح تعداد ۵۶ حکم قضائی در خصوص دستگیری سوژه های شناسایی شده، بازرسی اماکن و پاتوقها اجرا گردید.

دستگیری ۴۵۰ مجرم در اجرای طرح اقتدار امنیت شهرستان ری

وی افزود: در این طرح ۶نفر از اراذل و اوباش متواری که با اقدامات مجرمانه خود نظیر نزاع و درگیری دسته جمعی، تخریب و عربده کشی موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم نموده که با تشلاش همکاران محل اختفاء آنان کشف و دستگیر و مقدار ۶ قبضه سلاح سرد(شمشیر) کشف که در این راستا و در پاکسازی نقاط آلوده ۶۰ قبضه سلاح سرد غیر متعارف و ۷قبضه سلاح گرم غیر مجاز به همراه ۲۵ فشنگ جنگی کشف گردید.

دستگیری ۴۵۰ مجرم در اجرای طرح اقتدار امنیت شهرستان ری

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد : در اجرای طرح در ۴۸ساعت گذشته از ۸۲ واحد صنفی بازدید، ۳۵مورد تذکر، ۹مورد اخطار پلمپ و ۲واحد صنفی متخلف پلمپ گردید.

دستگیری ۴۵۰ مجرم در اجرای طرح اقتدار امنیت شهرستان ری

وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان و مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند، افزود: دستگیری ۴۳سارق و کشف ۴۰پرونده سرقت به همراه جمع آوری ۴۴معتاد متجاهر، دستگیری ۵۶ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر از دیگر دست آورد های این طرح است.

دستگیری ۴۵۰ مجرم در اجرای طرح اقتدار امنیت شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ۸ دستگاه خودرو وموتور سیکلت مسروقه کشف و ۸۱ دستگاه موتور سیکلت و ۳۳ دستگاه خودرو متخلف در این طرح توقیف شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خدمت گزاران مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha